Hotel I Grappoli

3 reviews over Hotel I Grappoli in het Nederlands

Nooit meer

C.E. van der Minne
16-9-2009

Cassette I grappoli, de vakantiehuisjes, worden omschreven als eenvoudig, maar zijn ronduit armoedig. De tuin is niet bestaand of heel klein. De huisjes zijn alleen te bereiken te voet via redelijk steile paden en veel traptreden. De eenpersoonsbedden staan zo in de kamer, dat ze niet naast elkaar te schuiven zijn. De hele nacht spoken er eekhoorntjes tussen het plafond en het dak rond. Geen Nederlanders. Het enige lichtpuntje was het zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Aanrader !

Rik & Dorine
5-10-2008

Gezellig hotel in een prachtige rustige natuuromgeving. Lekker eten met bediening aan tafel en een uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader.

Rik & Dorine
5-10-2008

Verzorgd hotel met een goeie keuken en een uitgebreid ontbijt. Het hotel ligt een een mooi domein.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 05 2008 09:22:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor I Grappoli voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel I Grappoli in Sessa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel I Grappoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.