Hotel La Campagnola

Wellness hotel, Familiehotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°16°
Hotel La Campagnola
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor La Campagnola voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel La Campagnola in het Nederlands

Geweldig !

Josefine Roodhuijzen
5-8-2018

Prachtig hotel/appartementencomplex met onvergetelijk uitzicht over het lago maggiore. De familie Zoppe is zeer vriendelijk, evenals het personeel. Er zijn veel voorzieningen voor de kleintjes en de sfeer is erg kindvriendelijk. We komen hier zeker nog eens .

Nicole Zoppè, Besitzer, Sun Aug 12 2018 12:14:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Stefano & Nicole Zoppè & Team

Prachtig hotel met een fantastisch uitzicht en zee

Nicole
13-7-2018

We vonden het erg leuk. Prachtig uitzicht, grote schone kamers, goed eten en vriendelijke service. Zwembaden en infrastructuur zijn geweldig.

Te smerig voor woorden.............

julie
15-2-2015

Op de terugreis vanuit Italie leek het ons leuk 2 nachtjes in Zwitserland te verblijven. Aangezien dit hotel bij touroperator goed omschreven werd, in een mooie omgeving lag, op de foto's er prima uit zag besloten wij hier te boeken. Eenmaal aangekomen was het uitzicht prachtig, maar dat was dan ook het enige positieve puntje. De dame aan de incheckbalie was zeer onprofessioneel en onaardig. Wij hadden een studio geboekt voor 2 volwassenen en 3 kinderen. Deze studio was echter in een zeer ranzige staat. De muffe stand werd gecamoufleerd door een luchtverfrisser(wat dus niet lukte) slechte bedden, toen 1 van onze kinderen op bed ging liggen braken er direct 2 latten uit de bodem. Het beddengoed en de matrassen waren vochtig, de badkamer was smerig. Klagen had geen enkel nut. het diner was duur en niet te eten. Het personeel in het restaurant was wel aardig. Na 1 rampzalige nacht besloten hier zsm weg te gaan en nooit meer terug te keren!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand15 minuten lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Frans, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zwitsers
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Campagnola in San Nazzaro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Campagnola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.