Hotel Albergo Elvezia

Kleine hotelsWeer vandaag8°2°

We hebben een aantal aanbieders voor Albergo Elvezia voor je op een rij gezet:

Laatste review

Net na gotthart tunnel

joyce van akkeren,
10-8-2017

Veel betaald voor een erg sobere kamer direct aan de doorgaande weg (geluidsoverlast). Waren op doorreis en zochten hotel net na de tunnel. Wel vriendelijk personeel. Slecht karig ontbijt.

1 review over Hotel Albergo Elvezia in het Nederlands

Net na gotthart tunnel

joyce van akkeren,
10-8-2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergo Elvezia in Rivera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergo Elvezia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.