Géén boekingskosten

Meer camping info

12 Reviews over Parco a Sole

• 9Veenink08-08-2018

Erg leuke kleine camping

Leuke camping, prachtige ligging, kleine “klim” de bergen in, maar toch kort aan snelweg.Sinds 2017 nieuwe eigenaren. Mooi nieuw sanitair gebouw, leuk zwembadje, heerlijk gegeten in restaurant waar de eigenaren zelf het eten bereiden en opdienen. Broodjesservice. Leuk kabbelend beekje over de camping. We waren hier 1 nacht op terugreis vanuit Toscane. Zeker de moeite waard en betaalbaar, met 2 volwassenen, 3 kids, caravan en auto, 65 euro. Komen hier graag nog een keer terug.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Luc06-09-2015

kleine camping op zijn retour

Op de heenreis naar Italië, zijn we daar gestopt voor een overnachting. Ondanks de korte afstand tot de snelweg, is het toch een flinke klim naar de camping. De straat naar de camping zelf heeft een smalle brug, met daarachter een korte bocht (dus mensen met grote motorhomes, niet simpel...). Camping heeft alle faciliteiten, maar om het nu 4 sterren te geven, nee, daarvoor is de camping te veel op z'n retour. Het restaurant serveert lekker eten, en er is een kleine speeltuin, annex zwembad, ook enkele dieren (paarden) in de buurt. Sanitair was proper en onderhouden. Ook hier alle faciliteiten (wasmachine, haardroger, wc-papier, zeep, diepvriezer, ...). Ook vrij duur (bijna 70€ voor 2 personen voor 1 nacht). Ik zou zeggen, bekijk de foto's en oordeel zelf.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Gross30-04-2014

TCS Camping Meride

Wir waren 6 Nächte auf dem Platz. Die Lage ist sehr schön und wir haben die Ruhe genossen. Auch das Personal ist sehr freundlich. Um warm Duschen zu können, empfehlen wir, das Wasser laufen zu lassen und noch das WC aufzusuchen. Bis dann ist auch das Wasser schön warm. WiFi ist - wenn überhaupt - nur sehr beschränkt nutzbar.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Sanne28-07-2012

prima camping voor aantal dagen

Hebben hier vijf dagen gestaan en was heerlijk. Meride is een bijzonder mooi plaatsje van vroeger. Lago lugano erg lekker, probeer de surfplank maar eens of eten langs het water. Kan er prima wandelen. Camping klein, rustig en ook met voldoende voorzieningen. Restaurantje, broodjes in de morgen, wasmachine, droger, prima sanitair en geen gedoe met muntjes. Douche niet heet, afwaswater wel. Prima plekken en een wat norse beheerder.maar ja, zo blijft het wel netjes.

• 7Eetgelegenheden
  • 0Hans04-12-2011

moeilijk

De omgeving is erg mooi, het plaatsje Monte San Giorgio staat niet voor niets op de Unesco lijst. De camping viel mij erg tegen, op het plaatje ziet het er allemaal erg mooi uit. Wij waren op doorreis naar Italië en werden een beetje op een veldje gepropt.

• 6Inge07-08-2011

Schrikbarend dure camping!

Afgelopen nacht voor de derde keer gekampeerd op deze camping. Alle keren op doorreis. Mij stond niet bij, na de laatste keer in 2003, dat het hier zo duur was. Wij kwamen om 21 uur 's avonds aan en zijn de volgende dag vroeg vertrokken; twee kleine tentjes en vier personen:60 euro. Wat mij betreft buitensporig gezien het gebodene: een aardige familiecamping zonder veel voorzieningen.

• 8tom07-08-2011

Heerlijk rustig en charmante camping

in juli 2011 geweest met 2 kleine kinderen (2 en 4), heerlijk weer en een prachtige plek.

De camping is klein en overzichtelijk en wij hadden een mooie plek, zwembad brandschoon maar wel aan de frisse kant (met 30 gr. wel lekker)

2 douches voor hele camping is weing maar goede planning doet dan zijn werk. (rest van het sanitair is in goede staan en afdoende)

alle leuke grote plaatsen en bezienswaardigheden binnen 15 - 30 minuten te bereiken. (wel tomtom benodigd)

er word veel voor de kleintjes georganiseerd (met pubers moet je er niet heen gaan)

eindelijk een camping die niet ligt aan een drukke weg / spoorlijn of vliegveld, en geen opdringerige nederlanders

• in onze ogen een echte aanrader voor mensen die houden van rust/natuur en kunnen geniet van een prachtige plek. (zelfs met kleine kinderen)
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Jeroen12-08-2010

Heerlijk rustig

Mooie camping met terassen. Sanitair met 2 douches per man/vrouw is te weinig. Warm water snel op. Omgeving is prachtig. Coop in Arzo is schrikbarend duur. Ga naar Tigros supermarkt in Viggio in It. op 15 minuten rijden. Is véél goedekoper. Daar is ook een prachtig pleintje (markt op woensdag, doen) met 2 kleine cafeetjes met heerlijke caffè voor 90ct. Mooi wandelen vanuit Meride (zelf plaatsje van niks) naar Monte Generoso, wel stijl. Denk aan stekker voor zwitserland, geen euro-stekker. Naar Milaan kan je beter rijden, trein vanuit Chiasso is erg duur, met parkeren ben je 120 euro kwijt voor 4 pers. Milaan is een aanrader, prachtig...

• 6Staat v/h sanitair
  • 7w14-08-2009

gezellige, niet te grote camping

echte familiecamping, wij zijn er met een caravan geweest, de staanplaatsen zijn vrij groot. gezellig in het midden van de camping de receptie met het restaurant, waar veel gasten s'avonds op het terras komen zitten voor eten, drinken of gewoon een praatje. de camping is redelijk autovrij, omdat ze vragen de auto buiten de camping op een parkeerplaats te parkeren. wij hadden niet gereserveerd in de meest drukke week, maar hadden toch een heel mooi plekje. het zwembad is niet groot, maar wel lekker voor de afkoeling. er is geen winkel, maar je kunt brood bestelen voor de volgende dag. in het dorp ervoor ( 2 km) is een supermarkt de weg er naar toe is inderdaad iets moeilijker, en het staat slecht aangeven, de navigatie stuurde ons via een weg waar je niet in mag met een caravan, maar er is ook een kleine omweg, en daar mag je wel in met de caravan. Wij hebben een extra brede en lange caravan, en het was te doen. Zonder caravan ben je in 10 min op de snelweg.

• 7Eetgelegenheden
  • 10ola14-08-2009

Porąco polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cudowne miejsce, super atmosfera. wspaniałe miejsce do relaksu i odpoczynku. Okolica bajkowa i bardzo blisko do Włoch!!! Polecam każdemu kto chce oderwać się od rzeczywistości!!

• 10Eetgelegenheden

• Rolstoel toegangNiet beschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar