Reviews over Melano

Prima camping

I. Snijders,
    6-9-2018

Mooie plekken, vriendelijke campingbaas, net sanitair. Dichtbij snelweg, hoor je wel maar niet vervelend!

Prima camping, maar let op waar je komt te staan

Margreet,
    25-8-2018

We hebben hier 3 dagen gestaan, vooraf een plek aan het water gereserveerd en dat is werkelijk prachtig. Rondom het restaurant heb je veel overlast van de herrie die de hele dag door uit de luidspreker schalt, maar als je zorgt voor een plek verderop ben je ver verwijderd van het restaurant, de trein en de weg. Vriendelijk geholpen aan de receptie, sanitair is OK dus was een prima locatie. Opvallend weinig NL op de camping.

Super mooie camping, we komen hier al jaren!

fam. Tim,
    30-6-2014

Camping Paradiso is een mooie camping waar je van een heerlijke vakantie met kleine kinderen kunt genieten! Wij hebben geen last gehad van de snelweg en trein! Vriendelijk personeel!

Camping aan het meer

Marien,
    24-8-2011

De nachtrust op deze camping wordt wel eens verstoord door het verkeer op de achterliggende snelweg en treinverbinding.

Mooie omgeving. Dagelijks landen op de camping paragliders waarmee je mee kan als tandem. Sanitair ziet er gedateerd uit maar is heel, schoon en goed onderhouden.

Super vakantie

Angèle,
    10-8-2011

Kom al 20 jaar op deze camping, mensen zijn erg vriendelijk!Verblijf altijd in een huur caravan en die staan op perfecte plaatsen en zijn netjes en uitgerust met alles wat je nodig hebt, tuintafel met 6 stoelen, grote koelkast, 2 ligbedden voor aan het meer, beddengoed ed. Camping winkeltje is klein maar er liggen om de hoek diverse supermarkten. Omgeving is geweldig mooi, waterval van Rovio, San Salvatore, Monte Bree, Morcote, Monte Generoso, Ponte Tresa echte aanraders. Douches zouden wel vernieuwd kunnen worden maar goed voor die 5 minuten dat je er onder staat denk ik dan! Al met al ga ik elk jaar weer terug.