Hostel Ostello della Gioventù

Met vrienden

Redelijk goed hotel

Roodje
23-12-2009

Dit is een redelijk goed hotel. We waren met een groepsreis en de groep werd in tweeën gesplitst. Het ene deel ging naar een wat ouder gebouw, het andere deel naar een nieuwer. Het nieuwere gebouw was redelijk goed verzorgd. Er was een ontmoetingsruimte, redelijk schoon sanitair (dat je wel moet delen) en tamelijk goede kamers. Je had een wastafeltje, een paar bedden, een tafeltje met stoeltjes en een kast met kluis. Het oudere gebouw heb ik niet erg goed gezien, maar van reacties hoorde ik dat dat wat minder was in sanitair en kamers. Het ontbijt was uitgebreid en goed, verder behulpzame beheerders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Ostello della Gioventù in Lugano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Ostello della Gioventù zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.