9,2

8 reviews over Hotel Lido Seegarten in het Nederlands

Hier kom ik terug!

Nico Barski
31-8-2014

Zeer fraai en klantgericht hotel met een geweldige ligging!

Gereisd Alleenreizend in januari 2014

geweldig hotel

Jos Jacobs
3-8-2009

Met het"zuiden" uit Valken burg naar dit hotel geweest. Echt een prachtig hotel met een prachtige ligging pal aan het meer. Voor mij de eerste kennismaking met de stad, en zeker niet de laatste! Naar een htel hoef ik bij een volgende reis naar Lugano in ieder geval niet lang te zoeken!!

Gereisd Met vrienden in juli 2009
2008

een droomvakantie,met kwaliteit.

15-11-2008

lugano en hotel lidoseegarten zijn in een woord fantastisch. het hotel is prachtig gelegen aan het meer, met een zwembad met ligstoelen een fitnis zaalen een prima keuken.als extra zou ik iedereen aanraden een kamer te boeken aan de meerzijde dit is een droom.in lugano kan je allesdoen wat je wil:wandelen,watersport en er is een prachtige binnestad.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Lido Seegarten voor je op een rij gezet:

een droomvakantie met kwaliteits service

corien smeets einighausen
7-11-2008

hotel lidoseegarten heeft voor iedereen datgene te bieden wat je verwacht van een vakantie. er is een gratis fitnis zaal, een prachtig gelegen zwembad met ligstoelen, en een voortreffelijke keuken. het hotel is iets duurder, maar je krijgt kwaliteit op alle gebied.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2008

Geweldig hotel met geweldige ligging

Heijmans
3-7-2008

Zijn met touringcarbedrijf een weekje in Lido Seegarten geweest. Geweldig hotel met een sublieme ligging aan het meer. Loopafstand naar het centrum is 15 min. door een mooi park. Mochten we nog een keer terugkomen dan boeken we een kamer aan de meerzijde, is rustiger dan de voor(straat)kant! Bediening en eten was uitstekend, net als de totale reis met touringcarbedrijf. Compimenten voor de reisleider Roland!

Gereisd Met partner in juni 2008
2007

Wij hebben tevens Hotel lido Seegarten bezocht met Het en

wintjens
27-11-2007

Wij hebben tevens Hotel lido Seegarten bezocht met Het Zuiden.Een zeer goed en mooi hotel gelegen op een perfecte en prachtige locatie. Het personeel is vriendelijk en de verzorging super. Voor ons ook maar 1 hotel in Lugano en dat is het Lido Seegarten.

Gereisd Met partner in Tue Nov 27 2007 15:55:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit een uitstekend hotel en niet midden in het centrum

2005

Ik heb Lugano en Hotel Lido Seegarten met "Het Zuiden" uit

Marianne Consten
23-10-2005

Ik heb Lugano en Hotel Lido Seegarten met "Het Zuiden" uit Valkenburg bezocht (2004 en 2005). Het hotel ligt direkt aan het meer. De kamers zijn mooi, met ligbad of douche en een balkon. De kamers aan de achterkant hebben een adembenemende uitzicht op het meer en de bergen, de kamers aan de voorkant op Monte Bré. Het hotel heeft een redelijk groot, goed onderhouden zwembad met ligbedden en parasols. U kunt natuurlijk ook in het meer zwemmen. Verder is er een goede verbinding met het centrum, de bushalte ligt voor het hotel. Het eten is goed (uitgebreid ontbijtbuffet, u kunt binnen of buiten op het terras met uitzicht op het meer eten), het personeel vriendelijk. Voor mij geen ander hotel in Lugano ;-)

Gereisd Anders in oktober 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lido Seegarten in Lugano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lido Seegarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.