7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Continental Parkhotel voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Continental Parkhotel in het Nederlands

Een ervaring, die we nooit weer willen!!

Henk Teunisse
10-9-2017

Het hotel is Belle Epoque en ziet er mooi uit. Wij werden echter ondergebracht in een soort kelder/souterrain in het bijgebouw. .Geen airco, een badkamer met een vrije vloeroppervlakte van 40x 40 cm. De organisatie deed niets met onze klachten, terwijl er wel geboekt en betaald was voor verblijf in het hoofdgebouw.
Ik raad deze oplichting af.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijk tot rust komen en genieten!

LS
10-8-2016

Mooi schoon hotel langs het spoor. Wij zaten in bijgebouw. Prima kamer. Raam dicht airco aan: geen last van de trein Heerlijke tuin aan achterzijde hotel. Zo rustig. Fijn zwembad. Handdoeken gratis. Genoeg bedjes. Kan ook in het gras zitten. Voor kinderen: tafeltennistafel (neem zelf materiaal mee), voetbaltafel en klimhuisje. Super ontbijt! Verschillende broodjes, loempia's, vleesspiesjes, ei, donuts, tompoucen etc. Op zondagochtend champagne. Personeel werkt hard. Iedere ochtend lag er op onze ontbijttafel een tip voor een excursie. Van het hotel kregen we bonnen om gratis de Monte Bre op te gaan. Was ook leuk. Stad op loopafstand naar beneden lopen. Terug omhoog lopen is wat zwaarder. Met de trein naar Como (45 min) gaat prima. Station op loopafstand. Geld wisselen kan op station. Mooi park in Lugano. Lekker waterfietsen op meer. Enige minpunt: het is erg duur. Met 4 pers. naar Burger King 60 euro kwijt. Pasta 18 euro, Bolletje ijs 3 euro. Wij zijn gewoon naar Italië gereden om te eten. Je bent daar in een half uur. Het was super!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Hier komen we zeker terug!

Mireille
10-6-2013

Continental Parkhotel is een fantastisch hotel. Mooie kamers (wij hadden een balkon en uitzicht op het meer), gastvrije, vriendelijke mensen en een heerlijk, royaal ontbijt. Alles wat je bij een ontbijt verwacht (en nog veel meer) was aanwezig. Het is er heel schoon en het prachtige zwembad is een heerlijke plek om te ontspannen. Kortom: wij komen zeker terug in dit hotel!

Gereisd Met partner in mei 2013

D-reizen

Niet voor gezinnen met tieners geschikt

À.Schreudering
6-8-2012

De familiekamer is 25 m² ( incl. Badkamertje). Daarin staan 4 bedden, geen stoel, geen ruimte om je te bewegen en om je koffer kwijt te kunnen. Geen balkon. Bij HP moet je eten wat de pot schaft. Geen keuzemogelijkheid. Geen speciaal kindermenu. Buiten het zwembad geen faciliteiten voor kinderen. Buiten eten aan lange tafels met andere gasten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ligging ten opzichte van centrum

Ruud
13-8-2011

Eind juli hier 2 nachten verbleven op doortocht naar Italie. Personeel zeer vriendelijk en uitermate servicegericht. Hotel met authentieke uitstraling maar van binnen up-to-date en modern. Zeer goed ontbijt. Prachtige tuin met royaal zwembad. Op loopafstand van het prachtige centrum van Lugano. Omgeving ook zeer de moeite waard. Minpunt Lugano is schrikbarend duur!

Gereisd Met partner in juli 2011

Leuk hotel, goed service

Fam. Horst
20-11-2010

Wij hebben genoten, leuk hotel, vriendelijke bediening, rustig en dichtbij het centrum gelegen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Prima hotel

Petra_DL
28-10-2010

Dit was ons eerste bezoek aan dit hotel, en het is prima bevallen. We hadden een kamer in het bijgebouw, en die was uitstekend. We kregen samen een ruime kamer voor vier personen. Moderne kamer, veel marmer en erg schoon. Wij hadden geen balkon, wel een raam, aan de achterzijde. Met het raam open is het wel gehorig wat de treinen betreft, met het raam dicht had je daar totaal geen last van. Bovendien was er airco.

Ontbijt was prima, koude en warme gerechten, keus genoeg. Wij hadden geen halfpension, en probeerden soms in het hotel te dineren, maar dat ging wel wat moeizaam. Diner was redelijk goed. A la carte, maar ook dagmenu, voor 30 F pp. Overigens zijn er in Lugano ook genoeg uitstekende restaurants.

Locatie is uitstekend, naast het station (waar wij geen overlast van hadden), op 10 minuten lopen van het centrum. Bergafwaarts, maar vlakbij is een funiculaire, die namen wij altijd terug omhoog. Er is een zwembad, gelegen in een mooie tuin. Handdoeken gratis bij de receptie.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel en in qua prijs/kwaliteit acceptabel

Chris en Nel Timmer
16-8-2010

Goed vakantiehotel. Prima kamer met airco in dependance. Bij volgend bezoek kiezen wij voor kamer in hoofdgebouw. Uitstekend ontbijt en diner. Wij begrijpen kritiek op ontbijt/diner niet. Prachtig buitenbad met ligstoelen, stretchers en een bar. Badhanddoeken worden kostenloos door hotel verstrekt. Uitstekende service en vriendelijk personeel. Enig nadeel was spoorlijn maar bij gesloten ramen (was mogelijk door airco) geen overlast. Reisgezelschappen worden in aparte ruimte bediend.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel goed

frans stelten
15-8-2010

fijn hotel, met goed eten wel een beetje anders dan hollandse kost zeer goede kamers en perfect schoon

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

prima hotel, gunstig gelegen t.o.v. centrum

A.J. van Heusden
16-7-2010

Wij hebben er prima genoten. Mooi hotel en tuin met zwembad. Dichtbij het station maar toch geen overlast. In de tuin hoor je nauwelijks het stadsgeluid. verder prima bediening, nette kamers en goede verzorging. Minpuntje vonden wij de kwaliteit van het eten. Het ontbijtassortiment was aan de beperkte kant en het diner viel ons wat tegen. Maar verder een prima hotel en een aanrader.

• VerzorgingHalfpension

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Continental Parkhotel in Lugano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Continental Parkhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.