Hotel Tiziana ***

Hotel Tiziana ***

Hotel Tiziana

We hebben een aantal aanbieders voor Tiziana voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tiziana in het Nederlands

Hotel heeft werkelijk zeer mooie kamers die netjes onderhouden worden en vooral met koelkast en airco welke in deze periode zeer welkom was daar wij temperaturen hadden boven de 30 graden. Het ontbijt is echter zeer magertjes met erg weinig keuze. De service van de bediening was redelijk, een beetje vriendelijker zou wel mogen. Het zwembad is klein, maar voldoende voor het aantal gasten in het hotel. Nadeel is dat er overdag veel gewerkt wordt in de tuin waardoor je niet altijd gebruik kunt maken van het zwembad. Hotel ligt op redelijke loopafstand van Ascona, 1/2 uurtje waar je heerlijk kunt wandelen langs de boulevard met al zijn retaurants en cafe's. Opvallend is schoon en netjes dit stadje is. We zijn hier 10 dagen geweest. We zullen eker terug gaan vanwege de omgeving en de entourage, maar zullen dan wel voor een ander hotel kiezen.

Prijsverhouding vinden wij iets aan de hoge kant. Al met al toch een mooi verblijf gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tiziana in Losone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tiziana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tiziana scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.