Hotel H4 Hotel Arcadia Locarno

KinderhotelWeer vandaag18°10°
Hotel H4 Hotel Arcadia Locarno
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor H4 Hotel Arcadia Locarno voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel H4 Hotel Arcadia Locarno in het Nederlands

goed hotel op mooie plek

Marianne
14-8-2010

weet echt niet waar mijn voorganger het over heeft; dit is echt een goed hotel, met mooie kamers en een prachtig uitzicht!

Het personeel, zowel aan de frontdesk als in het restaurant / bar spreekt voldoende duits en/of engels en is zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk!!!

Als wij weer naar Locarno komen, wordt het zeker weer dit hotel.

zeer goed hotel op mooie plek

Marianne
14-8-2010

mooie kamers, prachtig uitzicht, eten goed, het personeel - zowel aan de frontdesk als in het restaurant/bar - spreekt allemaal voldoende engels en/of duits en is uiterst behulpzaam!!! M.a.w.: zeker voor herhaling vatbaar!

Nooit meer!

E. Pos
31-7-2010

Hele oude inrichting van de kamers. Onvriendelijk personeel. Bv. er wordt niet geholpen met bagage. Zelfs mijn koffers vielen van de bagagekar af en het personeel achter de balie keek niet op of om. Zeer klant onvriendelijk. Ook ruiken de kamers muf en de airco is uit het jaar nul. Nooit meer.

Aanrader

Jan
7-9-2009

Ruime kamers. Prima voor kids. Het is een zgn. kinderhotel van de Ramada-groep. Enige min punt is de parkeergelegenheid. Auto met dakkoffer past niet net als MPV's. Omgeving is prachtig m.n. Val Verzasca en Centovalli met auto.

2008

Mooi uitzicht !!!

timmer
9-8-2008

Kamer met zeezicht, 5 verdiepingen hoog, we hadden daar een kamer, veel ruimte, bediening netje's en goed ontbijt ook beleefd, garage onder hotel, beetje risico met auto parkeren in auto lift , moet vol gas omhoog uit de schuine lift, heel apart , verder prima hotel.

goed

F.Mertz
23-6-2008

Goed maar ietwat verouderd hotel direct aan het Lago Maggiore. Ruime schone kamers met gedateerde inrichting en dito badkamer.

Vriendelijk en servicegericht personeel.

Vanaf het station in Locarno zijn uitstapjes met de trein richting Lugano, Belinzona en zelfs Milaan goed te doen in deze mooie omgeving. Gratis fietsen en parkeergarage ( erg krappe plaatsen ) tegen betaling. Zeker een aanrader !

2006

Goed hotel, vlakbij de boulevard van het lago maggiore. Eten is prima. Iedere dag een viergangenmenu en 2 keer per week een uitgebreid buffet. Alleen lastig dat er weinig engels en duits gesproken werd door de bediening. Was erg formeel allemaal. Kamers zijn ook in orde.

Het hotel is prachtig, ligt aan de boulevard met uitzicht op het meer. De kamers zijn zeer ruim en comfortabel ingericht. Het eten was helemaal af. 4 gangendiner of buffet met een thema. Zeer kindvriendelijk een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H4 Hotel Arcadia Locarno in Locarno/Muralto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H4 Hotel Arcadia Locarno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.