Hotel Garni Muralto

4,1

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Muralto voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Garni Muralto in het Nederlands

vernieuwd, modern en goed gelegen

Letellier
24-8-2012

Hotel Garni Muralto is in 2008 vernieuwd en sindsdien een mooi modern en verzorgd hotel. Ruime kamers en zeer praktische ingericht. Het terras met comfortabele zitbank biedt een mooi zicht (vrag indien mogelijk met zicht op het meer). Verzorgd en ruim ontbijt, met veel vers fruit. Wordt konstant aangevuld. Op een paar minuten van station en centrum. Parkeergelegenheid vlak bij hotel.

2007

Zeer eenvoudig hotel, gedateerd en ongezellig. Ontbijtbuffet was wel redelijk. Vraag bij aankomst naar de hotelparkeerplaatsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Muralto in Locarno/Muralto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Muralto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.