Hotel Albergo Defanti

Kleine hotelsWeer vandaag9°2°
Hotel Albergo Defanti
7,4

27 reviews over Hotel Albergo Defanti in het Nederlands

Prima doorreis hotel vlakbij gothard tunnel

Wesley,
29-7-2017

Pittoresk hotel, beetje gedateerd maar dat maakt het wel gezellig. Kamers prima, ruim en heel schoon. Bedden ook prima. Diner was heerlijk. Ontbijt is simpel maar lekker. Geen last gehad van het spoor voor het hotel.

Noodzakelijk kwaad

John
9-8-2015

Dit hotel heeft een selling-point: De ligging vlak ten zuiden van de Gotthard-tunnel. Voor hen die vroeg de tunnel door willen of er laat door heen komen een perfecte locatie.

Verder stelt het niet veel voor: oude piepkleine kamers (wij konden na onze koffer neergezet te hebben net om het bed heen lopen. Daar zijn er meer van). Minimale douch-/wasruimte. Schoon. Karig ontbijt. Geen lift. Fikse prijs voor de kamers.

Avondeten ter plaatse niets bijzonders. Patat bakken kunnen ze ergens anders ook.

Situering vlak bij drukbereden spoorbaan. Je doet als je aan de voorkant slaapt bijna geen oog dicht. De buurt bij het hotel is het onthouden niet waard. Vlug verder rijden.

ideaal voor de doortocht door de gotthard

slspierings
5-8-2014

Het hotel is niks bijzonders, wel erg gastvrij en vriendelijk. Het is voornamelijk de ligging die ideaal is. 20 minuten voor of na de gotthard. Het is net waar je vandaan komt. Wij hebben op zowel de heen als de terugreis hier overnacht. Op de heenreis is het fijn om te weten dat je direct na de gotthard je hotel hebt (zaterdag rond 17.00 uur voor de gotthard 15 minuten vertraging gehad) en op de terugweg waren wij om 8.45 door de tunnel zonder enige vertraging, dit was op een zondag. Het eten is goed, de prijs is voor zwitserse begrippen ook goed. Er is WIFI en zelfs een nederlandse tv zender, BVN. Wat minder was waren de bedden, harde veren. maar vooral wanneer je aan de voorzijde sliep de trein die om de 10 minuten arriveerde. Raam moest wel open omdat het erg benauwd anders was met 4 personen op 1 kamer.

Goed voor zijn prijs

Blauwhartje
29-7-2014

Goed hotel, oud maar zuiver ruime kamer, tv en internet zijn aanwezig, zeer vriendelijk uitbaters, avondeten is wel prijzig maar zeer lekker, ze nemen ook € aan en je kunt met kaart betalen, ontbijt ruim voldoende en in buffetvorm, er loopt een trein net voor het hotel door maar veel hinder hebben we er niet van gehad. Voor de rokers het hele hotel is rookvrij je moet naar buiten er hangt wel een sleutel aan de deur als je na 23.00u nog naar buiten wil. Voor een nachtje slapen is het wel een aanrader.

Proper hotel op reis naar Italie

Luc De Grauwe
16-7-2013

Propere kamers, gunstig gelegen nabij snelweg. Het eten in het restaurant was goed. Hier zullen wij op een volgende reis naar Italië zeker en vast nog eens overnachten.

Goed genoeg

dionbok
2-9-2012

Uit onderstaande reacties blijkt al dat diteen gedateerd hotelis. De ontvangst was hartelijk en wij werden direct geholpen. De jongedame kon alleen italiaans, maar dat vormde niet direct een probleem. Later ontmoeten wij een dame en heer die redelijk engels konden. Onze kamer had wel een tv. De douche/wc was keurig schoon. De kamer was ook schoon, helaas door ontbreken airco en bovenste verdieping was de kamer warm. Verder was het vrij gehorig. De bedden waren niet meer van deze tijd, versleten en kraakten. Het eten, je kunt kiezen uit een 3-gangen menu of van de kaart (bijv. pizza of friet) is prima, verwacht geen bijzonderheden. De bediening is snel. Het ontbijt was simpel, maar goed. Hotel is minder kindvriendelijk doordat er geen speelhoekje is en de weg voor het hotel redelijk druk is. Naast hotel is een klein winkeltje en een tankstation. Zowel bij. Het hotel als tankstation kun je met gewone bankpas betalen. Vraag in hotel wel om in zw.frank te factureren ivm koersverschil.

heerlijk hotel

Bredewolt
23-8-2012

Ideaal 20 km na de Gotthardtunnel! Vriendelijk personeel, heerlijke bedden en lekker eten. Ontbijt was ook prima! En niet duur.

Dorpje is verder niets te beleven, dat was jammer.

Verder zijn we heerlijk uitgerust op vervolg gegaan van onze reis naar Italie!

S'ochtends supermarktje open naast hotel en klein tankstation!

Niet bijzonder.

GJB
8-8-2012

Hotel voor een overnachting geboekt, volgende keer maar een ander boeken. Personeel spreekt engels en duits. Alles is zeer gedateerd, ligging hotel tegenover spoorlijn waar veel treinen overheen denderen, luid en duidelijk te horen in je kamer. Geen luxe op de kamer, geen tv. Eten 's avonds was prima in het hotel, ontbijt eenvoudig maar goed. In het bed van mijn zoontje lagen veel haren, niet echt hygienisch dus. Maar goed, al met al toch uitgerust voor de laatste 700 km naar de bestemming en daar ging het om.

Goed doorreishotel richting Italie

Karen
14-6-2012

Het hotel is proper en verzorgd, wel wat warm om te slapen in de zomer, zeer veel lawaai van her rangeerstation over de deur. Zeer vriendelijke familie en goede service, war verouderd hotel maar toch netjes onderhouden. Zeer lekker eten in het restaurant en het ontbijt was tip top in orde. Goed voor 1 nacht als doorreis naar italie.

Prima overnachtingsadres

sjoos
7-9-2011

Onderweg naar Italie hier overnacht. Het ligt naast het spoor en daarnaast ligt de snelweg. Hier in het hotel zelf geen last van gehad. Goede bedden. Vriendelijke mensen. Hebben ons geholpen om een parkeerplek te zoeken. Het hotel zat vol, er zijn weinig parkeerplekken bij het hotel.

Goed bereikbaar vanaf de snelweg. Ontbijt is eenvoudig, maar voldoende. Wij hebben via de site/email geboekt.

We hebben een aantal aanbieders voor Albergo Defanti voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergo Defanti in Lavorgo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergo Defanti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.