Reviews over Lavorgo

Prima doorreis hotel vlakbij gothard tunnel

Wesley,
    29-7-2017

Pittoresk hotel, beetje gedateerd maar dat maakt het wel gezellig. Kamers prima, ruim en heel schoon. Bedden ook prima. Diner was heerlijk. Ontbijt is simpel maar lekker. Geen last gehad van het spoor voor het hotel.

ideaal voor de doortocht door de gotthard

slspierings,
    5-8-2014

Het hotel is niks bijzonders, wel erg gastvrij en vriendelijk. Het is voornamelijk de ligging die ideaal is. 20 minuten voor of na de gotthard. Het is net waar je vandaan komt. Wij hebben op zowel de heen als de terugreis hier overnacht. Op de heenreis is het fijn om te weten dat je direct na de gotthard je hotel hebt (zaterdag rond 17.00 uur voor de gotthard 15 minuten vertraging gehad) en op de terugweg waren wij om 8.45 door de tunnel zonder enige vertraging, dit was op een zondag. Het eten is goed, de prijs is voor zwitserse begrippen ook goed. Er is WIFI en zelfs een nederlandse tv zender, BVN. Wat minder was waren de bedden, harde veren. maar vooral wanneer je aan de voorzijde sliep de trein die om de 10 minuten arriveerde. Raam moest wel open omdat het erg benauwd anders was met 4 personen op 1 kamer.

Goed voor zijn prijs

Blauwhartje,
    29-7-2014

Goed hotel, oud maar zuiver ruime kamer, tv en internet zijn aanwezig, zeer vriendelijk uitbaters, avondeten is wel prijzig maar zeer lekker, ze nemen ook € aan en je kunt met kaart betalen, ontbijt ruim voldoende en in buffetvorm, er loopt een trein net voor het hotel door maar veel hinder hebben we er niet van gehad. Voor de rokers het hele hotel is rookvrij je moet naar buiten er hangt wel een sleutel aan de deur als je na 23.00u nog naar buiten wil. Voor een nachtje slapen is het wel een aanrader.

Proper hotel op reis naar Italie

Luc De Grauwe,
    16-7-2013

Propere kamers, gunstig gelegen nabij snelweg. Het eten in het restaurant was goed. Hier zullen wij op een volgende reis naar Italië zeker en vast nog eens overnachten.

Goed genoeg

dionbok,
    2-9-2012

Uit onderstaande reacties blijkt al dat diteen gedateerd hotelis. De ontvangst was hartelijk en wij werden direct geholpen. De jongedame kon alleen italiaans, maar dat vormde niet direct een probleem. Later ontmoeten wij een dame en heer die redelijk engels konden. Onze kamer had wel een tv. De douche/wc was keurig schoon. De kamer was ook schoon, helaas door ontbreken airco en bovenste verdieping was de kamer warm. Verder was het vrij gehorig. De bedden waren niet meer van deze tijd, versleten en kraakten. Het eten, je kunt kiezen uit een 3-gangen menu of van de kaart (bijv. pizza of friet) is prima, verwacht geen bijzonderheden. De bediening is snel. Het ontbijt was simpel, maar goed. Hotel is minder kindvriendelijk doordat er geen speelhoekje is en de weg voor het hotel redelijk druk is. Naast hotel is een klein winkeltje en een tankstation. Zowel bij. Het hotel als tankstation kun je met gewone bankpas betalen. Vraag in hotel wel om in zw.frank te factureren ivm koersverschil.

Lavorgo scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews