Sorteren

Reviews over Gordevio

Deze camping is zeker de moeite waard(Tweede keer)

B. P. de Jong
    7-9-2018

Goed: Grote camping, apart tentenveld. Auto's op parkeerplaats, maar ook bij de caravan. Hygiëne prima, tweemaal per dag schoonmaak. Veel toiletfaciliteiten, waardoor wachten bijna niet voorkomt. Ligging aan de rivier, zwem mogelijkheden. Ook een zwembad op de camping, gedeeltelijk met toezicht. Er is een kleine supermarkt. Gedeeltelijk verharde paden, waterafvoer prima.

Minder goed: Eén der receptionisten niet klantvriendelijk. Gaf weinig voorlichting over faciliteiten. Aanduiding camping niet goed, bord te klein. Slechte verlichting. Eén van de toiletgebouwen was voor de helft afgesloten.

Goed: Speelplaats voor kinderen. Kindvriendelijke camping.

Mooie ligging, kleine plaatsen,te weinig sanitair

Vincent
    4-8-2011

Veel te weinig sanitair voor de grootte van de camping. In de rij staan om te douchen en af te kunnen wassen. Douches en afwaswater was vaak te koud. Wel heel goed schoon.

Plaatsen zijn erg klein voor een wat grotere caravan.

Zwembad is prima (wel koud) en het springkussen was ook erg leuk voor de kinderen. Het riviertje langs de camping was onze favoriet.

Fantastische plek!

D.P. van den Dool
    21-4-2011

Dicht bij de prachtige rivier de Maggia, waar je heerlijk kunt zwemmen, spelen, ronddobberen of gewoon lekker zonnen. Of 's avonds een kampvuurtje stoken of barbecuen in het wild. Dat kan daar allemaal...

Prima camping

R. Oostenbrug
    12-8-2010

We hebben bijna 2 weken op deze camping gestaan. Zeer divers publiek, veelal zwitersers. Ook jongeren, maar 's avonds geen overlast door lawaai oid. Leuk zwembad en ook in de rivier is het prima om verkoeling te zoeken. Toen wij er stonden was het niet erg snel stromend, maar ik kan me voorstellen dat bij regenval of veel smeltwater, dat dit anders is. Nu konden onze kinderen er zich prima in vermaken. Gezellig restaurantje, met prima eten. Goed sanitair, al was het niet altijd even schoon. Ze doen hun best, het wordt 2 tot 3 keer per dag schoon gemaakt, maar het was nu erg druk. Wel lekkere douches, zonder gedoe met muntjes.

Leuke camping aan de Maggia

Frank
    23-8-2009

We waren op weg naar Tenero, maar daar was alles vol. We kwamen op deze camping aan en kregen de laatste plaats voor 1 nacht. De volgende dag heeft de zeer vriendelijke receptioniste die perfekt Engels sprak ons verder geholpen. We konden uiteindelijk 11 nachten blijven. We moesten wel 2 keren verhuizen maar vonden dit totaal geen probleem.

De camping is niet erg groot, wel netjes en gelegen aan de rivier de Maggia. Hierin stroomt het bergwater, dat niet erg koud is, zo naar het Lago Maggiore. Je kunt er heerlijk in de zon zitten aan het grove kiezelstrand (neem zeker wel waterschoenen mee) en meedrijven op de stroming van de rivier en van de rotsen springen.

's Avonds is het er rustig en de temperatuur daalt, het is niet koud.

Het sanitair is prima in orde, nagenoeg nieuw, schoon en compleet.

Op de camping is een kleine supermarkt waar iedere dag vers brood is.

Locarno en Ascona op 10 kilometer, ijsjes zijn niet goedkoop.

Gordevio scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews