Reviews over Cavagnago

Prima voor overnachting richting Italië

Joshen,
    1-8-2018

Wij hebben hier 14 juli 2018 overnacht richting Italië. Werkelijk heel mooi en ruim appartement op de onderste verdieping. Ruime keuken, woonkamer en slaapkamers. Zeer gezellig en huiselijk ingericht. Ik zou er bij wijze van spreken met 2 personen kunnen wonen. Goed ontbijt, dat 's-morgens op afgesproken tijd wordt gebracht en op tafel wordt uit gezet. Ca. 20 min vanaf de snelweg na de Gotthardtunnel. Wel stijle klim met haarspeldbochten, maar ik vond het goed te doen.

Goede overnachtingsplek voor omrijders

Jasper,
    13-8-2014

B&B Bertazzi is een prima plekje om te overnachten onderweg naar bv. Italië. Uit het gastenboek blijkt dat veel gasten Nederlands zijn en één nachtje blijven. Het nadeel van Bertazzi voor reizigers op doorreis is dat het niet gemakkelijk bereikbaar is vanaf de snelweg: je moet een kwartier over bergweggetjes rijden, waarbij je flink stijgt. Ook heeft het dorpje Cavagnago niets te bieden, hoewel het er schattig uitziet. Er is alleen een eenvoudig restaurantje zonder menukaart. Geschikt voor een weekje vakantie zal het voor veel mensen niet zijn.

Het appartement van de B&B is schoon en ruim, maar heeft weinig daglicht. Het ligt 200 m van de B&B af en je moet dus een stuk lopen voor het ontbijt. De gewone kamers liggen wel in hetzelfde en een aangrenzende gebouw als waar het ontbijt wordt geserveerd. Dat ontbijt is in de keuken van de eigenaren zelf, best gezellig.

Kortom: een leuk plekje voor op doorreis waar je wel even voor moet omrijden.