Reviews over Biasca

Prima

Daan,
    5-8-2018

Wij hebben ivm autopech hier een aantal dagen moeten verblijven. De dames van de receptie waren erg hartelijk en bedachten leuke dingen om te doen met de kinderen. Er is een leuke wandelroute naar een erg mooie waterval met natuurlijke baden. Leuk om te doen als je op doorreis bent. Prima ontbijt.

Nette kamers

Van Dyck ,
    25-7-2014

Toch zou ik willen waarschuwen voor de prijs, toen we de prijs vroegen bij aankomst voor 1 nacht met 2 personen en ontbijt, werd ons 138 Zwitserse frank gezegd.

Bij afrekening moesten we 50 Zwitserse frank meer betalen.

Prima hotel onderweg

dholthuijsen,
    20-7-2012

Na een aantal keren "helemaal vol" in het gebroken Engels te hebben gehoord, door een ander hotel doorverwezen naar dit Hotel. Toevallig hier terecht gekomen op doorreis naar Italie.

De ontvangst is in gebrekkig Engels, maar ze zijn wel netjes en behulpzaam. Omdat bijna alles vol was, met mijn zoon van 5 op een eenpersoonskamer terecht gekomen, prima bed dat breed genoeg voor ons tweeen was. Sanitair is op de gang (douche en toilet), dus 's morgens even wachten voor je terecht kunt.

Het restaurant is prima en ook de wandeling nog even door het dorp is leuk. Mooie gebouwen en leuk kerkje in dit plaatsje.

Goed doorreishotel net na de Gothard.

Harald,
    27-7-2010

Verleden jaar hier toevallig terecht gekomen en dit jaar weer geboekt vanwege gunstige ligging op de weg naar Italië. Goed ontbijtbuffet en tevens een bij het hotel horend restaurant voor een lekker avondeten. Vergeet de Italiaanse ijssalon een straatje verder niet, lekker ijs om alvast aan Italië te wennen...

Prima hotel voor doorreis

Chris en Lyanne,
    21-5-2010

Wij gaan al een aantal jaar op doorreis naar Italië slapen in dit hotel. Voor Zwitserse begrippen een prima prijs, de kamers zijn eenvoudig maar goed. We eten graag in het restaurant bij het hotel, waar je veel mensen al Italiaans hoort praten, je krijgt er heerlijke pizza's.