Hotel Arancio

HotelKleine hotelsWeer vandaag25°17°
Hotel Arancio

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Arancio voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Arancio in het Nederlands

Voor óns nóóit meer inderdaad !

Peter & Jolanda Huijskens
15-9-2010

Sorry , maar ... we hebben meerdere 3-sterren-hotels in Zwitserland gehad , maar dít was toch wel met stip het allerminste ! De ligging , tegen een berghelling aan en met uitzicht op het meer , is wel idyllisch te noemen , maar het hotel qua interieur en algehele entourage is sterk verouderd en dringend aan renovatie toe ! Wanneer je de (bekendste) foto ervan op internet bij boekingen bekijkt , kijk je óver het zwembad uit over het mooie Lago Maggiore , máár waan je niet aan de rand van het meer ; daarvoor heeft men de foto té tricky gemaakt ! Het is hoger gelegen ; voor mensen met hoogtevrees (als ik) niet echt prettig. Het naar hun eigen zeggen "reichhaltiges Frühstücks-Buffet" valt ook behoorlijk tegen ! Een paar stukjes brood , wat beleg en een aantal yoghurts , maar voor de rest ... ?!

Néé , we hebben op heen- en terugreis naar Italië vorige week 3x een 3-sterren-hotel gehad , waarvan weer 's 2 in Zwitserland , én dan was dít ook nog royaal het duurste ! Er zijn véél betere !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arancio in Ascona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arancio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.