Reviews over Arosio

Geweldig, een aanrader !

Anton,
    15-9-2018

Echt een aanrader ! Mooie, grote en origineel ingerichte kamer.

Fabrizio, de eigenaar, is een supervriendelijke man je kunt merken dat ie er plezier in heeft om het zijn gasten naar de zin te maken. Prima ontbijt. Alles TOP

Unieke gastvrije B & B

Dick & Hanya,
    22-8-2015

Alhoewel we er maar 1 nacht hebben overnacht vanwege doorreis, heeft B & B Arosio een bijzonder fijne indruk achtergelaten. Ontzettend gastvrije gastheer en bijzonder mooie sfeervolle kamers. Gezellige sfeer en een bijzonder goed ontbijt. Een echte aanrader !!!

Super plek. In één woord fantastisch. Doen!

Yvette Bulthuis,
    21-6-2015

Met smaak en liefde ingerichte b&b. Mee denkende gastheer, met goede tips!! Ruime kamer en badkamer. Goede bedden. Heerlijk ontbijt. Intiem en persoonlijk karakter. Vooral voor mensen die houden van rust en natuur. restaurant op loopafstand. En Lugano en andere uitstapjes zijn snel bereikbaar per auto. Ook de bus stop voor de deur.

Arosio scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews