Hotel H4 Hotel Solothurn

Hotel H4 Hotel Solothurn

We hebben een aantal aanbieders voor H4 Hotel Solothurn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel H4 Hotel Solothurn in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

comfortabel hotel met mooi uitzicht

Familie Bensaid-Hoogeslag
29-6-2009

prima hotel onderweg naar je vakantiebestemming.

Wij zijn 1 nacht geweest op de terugweg en kwamen door vertraging pas laat in de avond aan. Volgende dag al weer voor dag en dauw vertrokken dus we kunnen alleen kamer beoordelen.

We hadden een familiekamer/suite met onze 2 kinderen voor € 100. De kamer was uitstekend, comfortabel ingericht en ruim met een schitterend uitzicht. Dit hotel is ingericht voor de zakelijke gast dus wel even daarop instellen.

Kinderen vonden het geweldig, veel technische snufjes in de suite.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H4 Hotel Solothurn in Solothurn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H4 Hotel Solothurn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H4 Hotel Solothurn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.