Bed and Breakfast Olten

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Olten
8,8

2 reviews over Bed and Breakfast Olten in het Nederlands

Wij hebben zeer genoten van de gastvrije ontvangt. Op de (elektrische) leenfietsen het stadje kunnen bekijken. We hadden niet de gelegenheid langer te blijven dan 1 nacht, maar dat was zeker de moeite waard geweest.

De B&B ligt aan de rand tegen een groot park aan en is heel goed te bereiken vanaf de snelweg.

Mooie kamer, prima service van de eigenaar.Wij hadden een driepersoonskamer voor 150 CHF, dat is € 90,--met ontbijt (in het hoogseizoen.)

Rustig gelegen en op loopafstand van centrum, waar diverse restaurants en winkels zijn. Leuk stadje om even doorheen te wandelen.

Kleine ontbijtruimte met zelfbedienings ontbijtbuffet.

Koffie en theezet-apparaat,vers brood, kaas,jam,vers fruit,melk,yochurt en ontbijtgranen.

Niet ver van de snelweg even voorbij Basel. Prima als overnachtingsadres indien je bijvoorbeeld richting Toscane of Ligurië gaat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Olten in Olten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Olten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Olten scoort een 8.75 uit 10 op basis van 2 reviews.