8.8FantastischScore uit 5 reviews

Mittelgäustrasse 20, 4616

Wat zeggen bezoekers over

Landgasthof Kreuz

8.8FantastischScore uit 5 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

5 reviews

Fijn hotel
Door Greetje op 08-08-2017
Gereisd met jonge kinderen

Alles schoon netjes en mooi. Gedeeltelijk Nieuwe kamers van een jaar oud. Restaurant duur, maar ideaal langs de route naar Italië gelegen. Mooie familie kamer

Gastvrij en perfect hotel
Door Emmy op 15-07-2017
Gereisd met partner

We kwamen ongepland in dit mooie hotel/Landgasthof terecht nadat we met autopech waren gestrand. Ze waren zo aardig om ons laat in de avond op te komen halen vanaf de garage en ons naar het hotel te brengen, heel hartverwarmend en attent. Het hotel was de perfecte plek om even bij te komen van ons avontuur. De kamer was heerlijk ruim, erg luxe, een goed bed en allemaal met smaak gerenoveerd. Het ontbijt was erg goed en uitgebreid, dat was ook genieten. Je merkt dat dit hotel met passie wordt gerund door een betrokken familie, heel wat anders dan in zo'n standaard en onpersoonlijk ketenhotel. Ze waren erg begaan met ons en al met al konden we opgeladen weer verder. Een absolute aanrader! Een aandachtspuntje is het water in de douche (invalidenkamer) dat niet zo goed wegloopt, dat lossen ze vast nog op.

Zeer gastvrij!
Door Erwin Brandt op 23-07-2016
Gereisd met oudere kinderen

Op doorreis naar Zuid Frankrijk hier een nacht verbleven na kort te voren een kamer gereserveerd te hebben. Eigenaar was zeer gastvrij en betrokken bij onze aankomst om 00.30 uur

Landgasthof Kreuz

ok
Door pommettes13 op 23-07-2013
Gereisd met partner

ok niet heel luxe kamer proper kamer gelegen aan de overkant van straat in bijgebouw vlakbij museum eten goed in orde

Goed overnachtingshotel
Door Ro op 09-08-2011
Gereisd met jonge kinderen

Dit hotel heeft grote familiekamers, ideaal om teovernachten onderweg nar Italie. De familiekamer is groot, en schoon. Eten is belachelijk duur voor wat je krijgt.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.