Sorteren

Reviews over Holderbank

Helemaal goed.

Rob,
    8-10-2018

We zijn er nu een paar keer geweest en voelen ons er helemaal thuis. De Nederlandse gastvrouw is uniek!

excelentes Hotel

Familie Hauser
    30-6-2011

ein Perfektes Hotel um in wunderschönen Zimmer zu übernachten und sehr fein zu essen

die umgebung ist traumhaft im Grünen und sehr ruhiege Lage.

wir können dieses hotel nur Weiterempfehlen! Topp!!

Echt heel goed!!!! Top-hotel.

anoniem
    5-4-2011

Dit hotel heeft ons verrast! Het meer dan 200 jaar oude gedeelte is helemaal vernieuwd. Er is ook 2 jaar geleden een nieuw gedeelte aangebouwd, maar geheel in de oorspronkelijke stijl van het hotel. De eigenaresse is Nederlands (ook handig, want het Zwiters Duits is toch nét iets anders).

Superplek

Fam. Granneman
    18-1-2009

WE zijn hier met het gezin geweest en hebben het heerlijk gehad. Echt genieten!! Prachtige omgeving!

Een heerlijke plek om tot rust te komen!

Dorien
    16-9-2008

Wandelen, genieten, rust, lekker eten het zijn de ingredienten bij Gasthof zum Kreuz. Een kindvriendelijk gasthof/hotel waar je zo de bergen in kunt waar je heerlijk kunt wandelen. Ook voor invaliden toegankelijk. Echt een heerlijke plek, vlakbij Basel, dichtbij de autobahn om helemaal tot rust te komen!!

Holderbank scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews