Chalet Prairie Deux

Geweldige service

Kelly & Andre
22-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden voor een paar dagen met eten erbij geboekt. Omdat het chalet zelf al vol zat, aten wij in Prairie Deux. Dit betekende voor de staf dat zij de trappen op moesten lopen om het eten bij ons te brengen. Dit vonden wij echt een geweldige service, aangezien het voor hun extra werk is. Het eten is geweldig. De verdieping zeer ruim ingericht, en daardoor dus ook zeer kindvriendelijk. Echt een aanrader voor families met kinderen.

Top!

Piet
22-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prairie deux is de bovenste verdieping van chalet La Prairie. Het is een super luxe ingerichte verdieping. De onderste verdieping zijn de slaapkamers. De tweede verdieping is de woonkamer. Alles is ruim ingericht, en dus zeer kindvriendelijk. Echt een aanrader voor families met kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Prairie Deux in Villars sur Ollon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Prairie Deux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.