Zoover maakt gebruik van cookies.
Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.
ontbijt was goed maar gasten moeten zelf veel vragen om te

Hotel Le Bristol ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door FRANCK Charles

7

ontbijt was goed maar gasten moeten zelf veel vragen om te

FRANCK Charles, 
6-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Eten6
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service5
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Eten6
  • Kamers5
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service5

ontbijt was goed maar gasten moeten zelf veel vragen om schotels aan te vullen. Avondmaal is een 4-sterren-hotel niet waard. Geen slecht eten, maar te weinig en vooral eenzijdig. Kamer werd tijdens ons 7-dagen verblijf zeer weinig gekuist. V-lux in kamer defect. Zwembad de ganse week "hors de service". Heb de indruk dat er geen controle op personeel is, bepaalde werknemers zijn onbekwaam of werken tegen hun zin. Wij hadden meer verwacht van een hotel van deze categorie.