Hotel Le Bristol ****

Seppe,
17-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

tijdens ons verblijf , is het brandalarm verschillende keren afgegaan voor niks, de ijskast blijven openstaan omdat je hard moet duwen om hem volledig dicht te krijgen. het appartement voor 4 personen is niet zo ruim, het is redelijk groot maar er is weinig beweegruimte over, er zijn wel 2 badkamers, het zwembad is verwarmt en het uitzicht is adembenemend!.

maar: ons balkon hing vlak aan dat van andere dus als u in uw zetel zit, zit u ook op andere mensen te kijken. de afstand van het appartement tot de trein is redelijk, maar voor kinderen is er aan te raden de skispullen aan het treinstation te bewaren.

de wifi in het gebouw is heel goed. de gang en het hele gebouw is wel Ontzettend Warm, we weten nog altijd niet hoe dit mogelijk is want onze verwarming stond nooit op en we moesten de ramen opendoen om het af te laten koelen. + je hoort wat er in andere kamers gebeurt en je kan al raden dat dat op sommige manieren niet al te prettig kan zijn.