Hotel Le Bristol

schijn kan bedriegen

Seppe
17-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

tijdens ons verblijf , is het brandalarm verschillende keren afgegaan voor niks, de ijskast blijven openstaan omdat je hard moet duwen om hem volledig dicht te krijgen. het appartement voor 4 personen is niet zo ruim, het is redelijk groot maar er is weinig beweegruimte over, er zijn wel 2 badkamers, het zwembad is verwarmt en het uitzicht is adembenemend!.

maar: ons balkon hing vlak aan dat van andere dus als u in uw zetel zit, zit u ook op andere mensen te kijken. de afstand van het appartement tot de trein is redelijk, maar voor kinderen is er aan te raden de skispullen aan het treinstation te bewaren.

de wifi in het gebouw is heel goed. de gang en het hele gebouw is wel Ontzettend Warm, we weten nog altijd niet hoe dit mogelijk is want onze verwarming stond nooit op en we moesten de ramen opendoen om het af te laten koelen. + je hoort wat er in andere kamers gebeurt en je kan al raden dat dat op sommige manieren niet al te prettig kan zijn.

We waren in Hotel "Le Bristol" van 13 tot 21/08/2011. Het verblijf in half pensoin werd geboekt via touroperator. Het hotel ligt aan de hoofdstraat die van Gryon komt en naar het centrum voert. Hier rijdt ook het treintje van de BVB naar Bex. Alhoewel we een familiekamer aan de straatzijde hadden heb je maar beperkt last van het gedaver en getoeter ervan. De trein rijdt namelijk op de straat en de auto's moeten wel gewaarschuwd worden. De kamers zijn netjes en proper. Iedere dag schoonmaak en nieuwe handdoeken (als je erom vraagt). Het ontbijtbuffet was uitgebreid en het avondmaal bestaat uit 4 gangen (in half pension). Er is ook een binnenzwembad, sauna en dampbad. Handdoeken, badjas en badslippers liggen op de kamer bij aankomst. De ontvangst bij aankomst door de receptionist kon wel wat aangenamer. Alleen het hoogstnodige werd gezegd. Free Access-kaart voor gratis gebruik van de kabelbanen, bussen en trein in de regio is mooi meegenomen. We hadden hier een heerlijke week !!

uitstekend

lut
20-6-2010

interessante prijs in het laagseizoen. Dranken (vooral de wijn ) duur.

nooit meer

rika de cock
4-6-2010

wij waren er in mei 2010 (tussenseizoen) en het was er vreselijk : slecht eten, vuil en veel lawaai (niet geslapen)

de enige pluspunten : mooie ligging, mooi hotel van buiten bekeken en het zwembad(je).

Prima hotel

Anny
1-3-2009

Verblijf in september 2006 en 2007 en nu terug van 6 tot 13 september 2009.

Men moet heel snel zijn om een promokamer te bemachtige, kamer is dan niet overdreven groot maar wel proper.

Mooi uitzicht, lekker eten, en gratis pasje voor trein en bus en kabelbaan in de regio.

Minpunt soms wat druk omdat er ook groepen logeren.

Woonplaats België

2008

een aanrader

mariejeanne
17-8-2008

heel goed hotel met uitstekende service, vriendelijk personeel en uitstekende keuken

mooie kamers met prachtig uitzicht

minibar werd dagelijks gratis aangevuld!

• Ligging t.o.v. pistes8

ontbijt was goed maar gasten moeten zelf veel vragen om schotels aan te vullen. Avondmaal is een 4-sterren-hotel niet waard. Geen slecht eten, maar te weinig en vooral eenzijdig. Kamer werd tijdens ons 7-dagen verblijf zeer weinig gekuist. V-lux in kamer defect. Zwembad de ganse week "hors de service". Heb de indruk dat er geen controle op personeel is, bepaalde werknemers zijn onbekwaam of werken tegen hun zin. Wij hadden meer verwacht van een hotel van deze categorie.

Hebben Kerst 2007 in dit hotel gevierd met onze kids

Luc, Christine en kids
7-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hebben Kerst 2007 in dit hotel gevierd met onze kids.

Zeer mooi hotel, verzorgde kamers, lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Hotelshuttle-busje bracht ons iedere dag naar dichtsbijzijnde gondel en 's avonds was pick-up ook gegarandeerd. Hotel ligt in zeer gemoedelijk dorpje. Wij gaan zeker nog een terug.

2007

Een schitterend hotel, lekker eten, mooie ligging

Vicky
31-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een schitterend hotel, lekker eten, mooie ligging. Wij komen terug!

(verblijf april 2007)

2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

een prachtig hotel zeer goed gelegen bij het centrum van villars maar je bent niet zo dicht bij de pistes maar het treintje voor naar de pistes te gaan ligt wel dichtbij

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bristol voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Bristol in Villars sur Ollon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Bristol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.