Chalet La Prairie

46 reviews over Chalet La Prairie in het Nederlands

Super

Caroline
22-11-2015

Dat de staf Super vriendelijk is en als ze kunnen helpen kon je erop rekenen

Prima plek!

jtehoogesteger
28-7-2014

Heerlijk eten, mooie afwisselende omgeving.

Fijne groepsaccomodatie met prima catering

Antoinette
5-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

La Prairie is oud houten huis , van binnen erg gezellig.

Fijne woon- en eetkamer voor onze groep met 19 personen.

De Staff was super , erg lekker gegeten.

Flexibiel tav vervoer van en naar de piste.

Het huis is wel gehorig door al het hout.

Ideale, ontspannen vakantie gehad!

Fam. Kruit
30-5-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Van buiten niet zo mooi, maar van binnen des te gezelliger.

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Heerlijk eten, iedere avond weer een verrassing. Mooie omgeving en uitzicht vanaf het heerlijke terras.

En natuurlijk..een heerlijke plek voor de hond. Hij heeft het ook zeker zo fijn gehad. Echt een aanrader!!

• Ligging t.o.v. pistes7

Verbazingwekkend schoon en opgeruimd, nieuw en schoon sanitair, goede matrassen en kussens. Eten is prima en gevarieerd, gezellige huiskamers en drankjes verkrijgbaar tegen normale prijzen. Het gebouw is oud en van hout, dus wel wat gehorig, Als het volgeboekt is, zal dit wel te merken zijn, wij hadden nauwelijks last omdat we er buiten het seizoen waren. 4-uurtjes zijn ieder keer een prettige verrassing (jammer dat er op de vrije dag van de staff niets is). Koffie en thee staat de hele dag beschikbaar. Van de hondenuitlaatservice geen gebruik gemaakt, zelf lekker met de hond het bos ingeweest. Je bent in Zwitserland, dus niet opzien tegen wat klimwerk! Shuttlebus van het chalet rijdt 's ochtends en eind van de middag naar de pistes, behalve op de vrije dag. Als je dan geen eigen vervoer hebt wordt het lastig om bij de gondel te komen. Prettige aangename sfeer in het chalet, doet een beetje denken aan een jeugdherberg, ook door het eten aan de grote tafels. Fijne vakantie gehad.

Geweldige formule!

geraldiene
26-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

We zijn net terug van een weekje wintersport in La Prairie. Echt een super formule heeft dit hotel. S'ochtend werd er heel goed voor onze hond gezorgd zodat wij lekker konden snowboarden. Het eten was ook echt super goed, en uitgebreid. Als je iets niet lust zorgen ze ervoor dat je iets anders krijgt. Wij hopen hier zeker nog eens terug te komen. Linda bedankt voor de goede verzorging!

Wij gaan zeker terug

Bo
7-8-2012

Zeer hondvriendelijke vakantie gehad, voldoende informatie over de omgeving.

Toen we aankwamen hadden we een ander gedacht over de binnenkant, de buitenkant verdient een likje verf maar binnenin is alles wel proper en modern ingericht.

Zeer mooie plek om te vertoeven met honden.

Michel Wennekers
29-7-2012

Dit hotel is -met het zusje in Crans Montana- een super hond- en mens vriendelijke accomodatie. Niet super chic, maar netjes, verzorgd, ruim en vaak gezellig, omdat je met meerdere gasten aan 2 tafels eet. Ontbijt is als lopend buffet binnen of buiten te nuttigen; warme maal is op vaste tijd en altijd goed, evt. aangepast aan wensen en gevarieerd. Verder zijn er genoeg mogelijkheden je even terug te trekken.

Heerlijk eten en pittige wandelingen

ans-en-herman
13-6-2012

Wij hebben een ontzettend gezellige week gehad met de voor ons onbekende gasten. Marianka heeft heerlijke maaltijden gepresenteerd. De wandelingen zijn vrij steil en om de hond uit te laten moet je wel een eindje lopen voor dat hij los kan.

Top week

Harry H.C. Koel
16-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Chalet La Prairie heeft op ons een goede indruk achtergelaten. De slaapkamer was ruim, schoon sanitair en voldoende bergruimte. Deuren naar het balkon. De woonkamers waren voorzien van alle gemakken. Beneden een terras waar we vaak in de zon hebben kunnen genieten van het uitzicht. Met de honden was je binnen tien minuten in het hoger gelegen bos. Het dorp binnen loopafstand. Vlak bij de pistes. Een geweldige verzorging, fantastische maaltijden. Wij gaan zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Prairie in Villars sur Ollon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Prairie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.