Hotel Les Négociants

Kinderhotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°16°
Hotel Les Négociants
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Négociants voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Négociants in het Nederlands

Alleenreizend

Erg basic voor een premium prijs

johan99
30-8-2014

Hier voor mijn werk 3 nachten geslapen. Kleine kamer wel alles aanwezig. Douche gaat van bloedheet naar koud tijdens het douchen. De locatie is uitstekend zo midden in het centrum maar daar betaal je dan ook voor. Wifi dekking is goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Négociants in Vevey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Négociants zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.