Hotel Le Montreux-Palace

Luxe hotelWeer vandaag28°13°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Le Montreux-Palace voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Montreux-Palace in het Nederlands

2005

Met LENGTEN voorsprong het meest luxueuze (en dure) hotel

Johan Vanderhoeven, Brussel
2-2-2005

Met LENGTEN voorsprong het meest luxueuze (en dure) hotel in hetwelke ik ooit verbleven heb. Ontzettend mooie ligging aan het meer van Genève, goede service, leuke sportfaciliteiten,... echter kamer was niet extreem groot (wél bijzonder proper en met alle luxe voorzien). Ontbijt was voortreffelijk!

Gereisd Anders in februari 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Aantal cafés3

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Montreux-Palace in Montreux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Montreux-Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.