Hotel Helvetie

5 reviews over Hotel Helvetie in het Nederlands

Gedateerd hotel.

Romano
4-9-2017

Het hotel is centraal gelegen. Hoewel alle voorzieningen aanwezig zijn is het hotel gedateerd. Ik mag wel zeggen "antiek".

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Lekker vintage

Wilma en Oswald Lauwers-Alen
16-10-2011

Oud hotel (1865) met een optimale ligging in Montreux vlakbij het meer (50 m) Zeer vriendelijke ontvangst door meertalig personeel. Ontbijt sober maar van alles genoeg. De kamers zijn oud maar netjes. Digitale televisie met ongeveer 400 kanalen. Internet gratis op de verdieping van de lobby (1e) De receptie is dag en nacht bemand. Ik hoop dat dit hotel mettertijd grondig gerestaureerd wordt maar met behoud van de authenticiteit.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede locatie, net hotel met vriendelijk personeel

evertjan
24-9-2011

hotel met charme in oude stijl, met voldoende voorzieningen voor een paar dagen in deze leuke stad. Gelegen vlakbij standbeeld Freddie Mercury en casino.

Gereisd Met partner in Fri Sep 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

DRAMATISCH, RAMPZALIG, NOOIT MEER TERUG

Ingrid Klomberg
19-5-2011

Totaal in verval geraakt hotel, het enige wat goed was HET BED! Van klantvriendelijkheid is absoluut geen sprake, ontbijt ronduit bedroevend. Om 08.45 al geen croissantjes of broodjes meer !! Zondag vroeg ontbijten voor terugreis, 0m 4 min. voor zeven mochten we absoluut niet de ontbijtzaal binnen (vanaf 7 uur kon je ontbijten !!)) Kamer is zeer oudbollig, badkamer (nog een te luxe omschrijving) zeer donker, waterreservoir toilet gescheurd en op het toilet zat je direct met je billen tegen een muur !! Schoonmaak dramatisch, geen schone glazen, geen schoon bedlinnen, stofzuiger wordt niet dagelijks gebruikt en het balkon lag vol met uitgetrapte peuken !!! 2 plastic stoeltjes met een verroeste tafel !! Zeer oude, krakende meubels, zeer kleine tv met ZEER SLECHTE ontvangst, kortom woorden schieten te kort om dit hotel te beschrijven. ADVIES : GEEF EEN PAAR CENTEN MEER UIT VOOR EEN FATSOENLIJK HOTEL !

Gereisd Met partner in april 2011
2005

Beetje "shabby"; vergane glorie

Peter
1-8-2005

Beetje "shabby"; vergane glorie. Ligging wel zeer goed, maar verder is alles oud, tot het biljart aan toe.

Gereisd Anders in augustus 2005

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Helvetie in Montreux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Helvetie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.