Bed and Breakfast Mon Reve

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag23°10°

We hebben een aantal aanbieders voor Mon Reve voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Mon Reve in het Nederlands

Hier voel je je thuis

Hilde Monsieur
17-8-2018

Barbara en Gilles zijn 2 mensen die hun B&B met hart en ziel runnen. Niks is te veel om het hun gasten aangenaam te maken. Onze kamer was niet groot maar zeer net en alles was aanwezig. Het ontbijt was ruim voldoende en bestond uit zelfgemaakte producten, producten uit de tuin en streekproducten. Barbara en Gilles staan altijd klaar voor je en geven je graag meer info over de streek. Hun B&B is uitstekend gelegen om de streek te verkennen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Schoenpoetsservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mon Reve in Les Evouettes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mon Reve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.