Hotel Novotel Lausanne Bussigny

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Lausanne Bussigny voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Novotel Lausanne Bussigny in het Nederlands

een van de betere novotels

familie bart & co
31-8-2010

3 nachten verbleven met 2 kinderen van 7 en 13

Eén van de betere Novotels - eerste indruk was het typisch zakelijke van Novotel, maar reeds na de 1e nacht het gevoel van in een aangenaam, modern en familiaal hotel te zitten. Kamers typisch Novotel, maar heel aangenaam restaurant + terras. Via early breaks relatief goedkoop geboekt, maar Zwitserland blijft duur natuurlijk. Prima liggen om meer van Geneve te ontdekken.

Wij durven het zeker aanraden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Lausanne Bussigny in Lausanne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Lausanne Bussigny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.