8,6

Weer vandaag1°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Lausanne voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Mövenpick Lausanne in het Nederlands

Hotel direct aan het meer gelegen en ongeveer 10 minuten te voet naar het centrum. Geweldig ontbijtbuffet met verschillende keuzes. De parkeerplaatsen in de kelder zijn praktisch, maar wel een beetje nauw. De kamers zijn schoon en hebben goede matrassen. Ideaal voor zakenreizen. Restaurants en bars in de buurt zijn te voet te bereiken.

Zeer goed hotel.

., 14-10-2013

Zeer goed en centraal gelegen hotel in Lausanne. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. In de buurt zijn vele winkels en restaurants. De kamer was heel mooi (aan de binnenplaats) en dankzij de airco was de temperatuur goed.

Erg mooi (goede Zwitserse kwaliteit) hotel direkt aan de oever van de Lac Leman. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, alles tip top! Wij waren zeer tevreden!

vanuit de meeste kamers heb je een prachtig uitzicht over het meer en de bergen, fantastisch voor een plezierreis en conferenties.

Mooie vakantie, direct aan het meer.

., 11-3-2013

Ligging aan het meer en in de buurt van een parkeergarage en metro. In de omgeving kan je heel goed winkelen. Wij zullen nog eens naar dit hotel gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mövenpick Lausanne in Lausanne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mövenpick Lausanne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mövenpick Lausanne scoort een 8.6 uit 10 op basis van 5 reviews.