Hotel Best Western Plus Mirabeau

Hotel Best Western Plus Mirabeau

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus Mirabeau voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Plus Mirabeau in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Perfecte service

Koos
24-10-2017

We waren in Lausanne om met de marathon mee te doen. Het hotel bood ons daarom na de marathon een douche aan. Perfect!

Het personeel is bijzonder vriendelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus Mirabeau in Lausanne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus Mirabeau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Plus Mirabeau scoort een 9.04 uit 10 op basis van 15 reviews.