Hotel Beau Rivage Palace *****

Hotel Beau Rivage Palace *****

Hotel Beau Rivage Palace
Hotel Beau Rivage Palace

Weer vandaag3°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Beau Rivage Palace voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Beau Rivage Palace in het Nederlands

Super de luxe hotel op een geweldige plaats

van Emmerik, 8-8-2009

Als je eens echt een luxe hotel wil kies dan voor dit hotel. Het kost wel wat maar je krijgt er heel veel voor terug. Geweldige ambiance op een toplocatie aan het meer. Wij hadden kamer met uitzicht over het meer. Ontbijt is goed. Veel persoonlijke aandacht, waarbij men echt zijn best doet om het je naar de zin te maken. Als je wilt kun je op dineren op sterren niveau, maar een snelle hap kan ook. Bovendien sta je in een mum van tijd in het centrum van Lausanne. Ga hier zeker nog eens naar toe.

Een Paleis!

Hans, 28-3-2009

Beau Rivage (Palace) is wat het suggereert: een paleis. Wel met bijbehorende paleisprijzen. Het is een 5 sterren+ hotel met een imposant verleden en een prestigieus heden, een schitterende ligging vrijwel direct aan het meer van Geneve en een keur aan restaurants, waarvan 1 met een Michelinster. De fitnessclub met binnen- en buitenzwembad mag er wezen. Zijn er minpunten? Misschien wanneer je een kamer zonder meerzicht boekt. Ik zou het niet doen, want ook de kamers aan de zijkant zijn niet goedkoop en als je nu toch geld uitgeeft...

Verder, vanuit persoonlijke ervaring: bij een langer verblijf kan het voorkomen dat je bij het afrekenen geconfronteerd wordt met een overschrijding van je credit card limiet. Geen paniek: BRP reserveert al bij binnenkomst een geschat eindbedrag en vergeet dit soms te deblokkeren bij het afrekenen. Gevolg: een onzichtbare dubbele boeking en een geweigerde betaling. Het overkwam mij en leverde me een hoop excuses en een gratis arrangement op.Service!

Absoluut topklasse hotel!!

sjaak Leenhouts, 29-9-2008

prachtig hotel,schitterend gelegen aan het meer van Geneve. Uitmuntende service. ontbijtbuffet zou wel iets royalere keuze mogen bieden.

eten verder van prima kwaliteit.

kamers enigszins gedateerd maar wel van alle gemakken voorzien.

enigste echt grote nadeel zijn de zeer hoge prijzen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beau Rivage Palace in Lausanne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beau Rivage Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beau Rivage Palace scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.