Hotel Victoria

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Victoria

Hotel Victoria

Flamand
28-1-2010

le Victoria est un hôtel vraiment très confortable et l'accueil et le personnel sont très chaleureux, un hôtel que je recommande vivement

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria in Glion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victoria scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.