Hotel Chavannes De Bogis

Hotel Chavannes De Bogis
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Chavannes De Bogis voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Chavannes De Bogis in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Ligging aan de snelweg,kamers aan die zijde zeer veel lawaai hiervan, zonder auto kom je nergens, dus eten in restaurant bijna verplicht. Je kunt wel lopen naar klein maar modern winkelcentrum aan andere kant snelweg, via tunnel ca.10 minuten lopen. Baliepersoneel is zeer vriendelijk, restaurantpersoneel daarentegen bijna onbeschoft, wat een tegenstelling. Hotel is vooral in gebruik voor bijeenkomsten, daarom voor toerist niet plezierig. De standaardkamers zijn zeer klein, niet eens een waterkoker, kleine douche, matig (maar wel gratis) internet. Ontbijt werd uur voor sluiting al niet meer aangevuld. Tuin is prima bij mooi weer, terras en ligstoelen bij zwembad, flinke speeltuin voor kinderen. Gratis shuttlebus naar airport, chauffeurs erg vriendelijk, willen je zelfs wel bij restaurant bij meer afzetten (officieel slechts tot aan station Coppet), prachtig uitzicht op bergen en meer (in de verte, is veel te ver om te lopen).

Warm aanbevolen

Jannes
11-6-2012

Hotel Chavannes De Borgis*** is ruim, schoon, vriendelijk personeel en heeft aan de terras kant een prachtig uitzicht op het Meer van Genève en het begin van de Franse bergen, Bij helder weer is soms de Mont Blanc te zien!

Aan de andere kant heb je zicht op Jura.

Genève ligt op 10 km afstand en de omgeving leent zich uitstekend voor uitstapjes Langs het Meer van Genève of naar Frankrijk bv. Annecy.

hotel in de 'middle of nowhere'

herman speleman
26-7-2010

Hotel Chavannes de Bogis ligt aan de drukke autostrade en er is geen dorp of stad in de omgeving. We verbleven er 1 nacht en waren er met de fiets. We waren dan ook verplicht om daar ter plaatste te blijven eten. Het eten was ook in orde, ook het ontbijt. De kamers zijn niet zo groot maar proper. De venster kon 's nachts niet ope blijven vanwege het lawaai van de autostrade (achterkant gebouw). Er is ook een piepklein zwembadje in de tuin, ruime tuin. Vriendelijke persoon aan de balie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chavannes De Bogis in Chavannes de Bogis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chavannes De Bogis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chavannes De Bogis scoort een 6.5 uit 10 op basis van 3 reviews.