Hotel Le Cedre

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag20°12°
2,8

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Le Cedre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Cedre in het Nederlands

Met vrienden

Prima hotel

Ria
29-6-2010

Hotel Le Cedre in Bex is een prima 4 sterren hotel. Het eten is uitstekend, met een gevarieerd ontbijtbuffet en 's avonds een keuzemenu. Het eten wordt op warme borden opgediend en ziet er decoratief uit. Personeel is uitermate vriendelijk en bereidwillig. Kamers zijn ruim en zeer schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Cedre in Bex, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Cedre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.