Hotel Le Cedre

HotelWeer vandaag27°17°
2,8

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Le Cedre voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Cedre in het Nederlands

bad reception Mrs Hilde

mirto73
3-1-2014

Bad education of receptionist ,because she gives me a communicant room bad acoustical isolated from the other room attached.

Breakfast terrible, not for a 3 star hotel.

This hotel in the past was of 4 star and now it s declassed

to a 3 star hotel

Prima hotel

Ria
29-6-2010

Hotel Le Cedre in Bex is een prima 4 sterren hotel. Het eten is uitstekend, met een gevarieerd ontbijtbuffet en 's avonds een keuzemenu. Het eten wordt op warme borden opgediend en ziet er decoratief uit. Personeel is uitermate vriendelijk en bereidwillig. Kamers zijn ruim en zeer schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Cedre in Bex, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Cedre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Cedre scoort een 2.75 uit 10 op basis van 2 reviews.