We hebben een aantal aanbieders voor Bex voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bex voor je op een rij gezet:

Reviews over Bex

Een ideale tussenstop voor een vakantie in Wallis

Michiel,
    8-2-2011

La Tsalounâ in Les-Plans-Sur-Bex is sinds een paar jaar onze vaste stek om in 2 keer op zomervakantie te gaan in Zwitserland. We gaan vaak naar Wallis en dan is deze B&B ideaal om te stoppen en de nacht door te brengen. De volgende dag hoef je maar maximaal een paar uurtjes meer rijden en je bent ter plaatse. Een leuk en lekker ontbij met zelfgebakken brood van de eigenaar en typische zaken uit het kanton Vaud.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Prima hotel

Ria,
    29-6-2010

Hotel Le Cedre in Bex is een prima 4 sterren hotel. Het eten is uitstekend, met een gevarieerd ontbijtbuffet en 's avonds een keuzemenu. Het eten wordt op warme borden opgediend en ziet er decoratief uit. Personeel is uitermate vriendelijk en bereidwillig. Kamers zijn ruim en zeer schoon.

Gereisd met vrienden in juni 2010