Camping De La Piscine

Meer campinginfo

6 reviews over Camping De La Piscine

• 9Nicolette17-01-2019

Fijne ruime camping.

Fijne camping met ruime plaatsen. Verwarmd sanitairgebouw. Op de camping weinig vermaak. Vlak bij oude centrum van Aigle en veel te zien in de omgeving. Heerlijk zwembad naast de camping. Supermarkt en winkelcentrum vlakbij camping.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 2018
    8Heij15-09-2018

Super week gehad, voor herhaling vatbaar!

Super camping, mooi gelegen, rustig (dus geen animatie) wij vonden het super. Sanitair super schoon, eigenaren zijn hele aardige mensen en kennen het gebied waardoor ze goede tips kunnen geven over mooie wandelingen. Zermatt e.d. wel wat verder weg, maar meer van Geneve op 15 minuten rijden, lidl dichtbij voor de broodjes. En het zwembad van Aigle zelf mag je gratis gebruiken, erg leuk en ruim opgezet met bandenglijbaan en duikplank. Prima camping waar wij graag nog een keer terug gaan komen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Familie S uit Eindhoven24-08-2016

Fijne camping in een mooie omgeving

De ligging van de camping is fraai. Er zijn leuke wandelmogelijkheden vanuit de camping. De omgeving (meer van Geneve, Champery etc.) is interessant om te ontdekken. Het zwembad is fantastisch. De huuraccomodatie was nieuw en modern. Gebruik van wifi is goed en bij de prijs inbegrepen.De beheerders zijn hulpvaardig en vriendelijk. Er is geen eetgelegenheid op de camping maar wel bij het zwembad. Er is op de camping geen bar of e.d. aanwezig. Er hangt een hele rustige en prettige sfeer op de camping.

• 8Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 8jan de wit11-07-2014

Prachtige omgeving

Het sanitair is reeds vernieuwd.Het wordt ook goed bijgehouden. Camping is uitermate geschikt als je rust zoekt en een omgeving waar je bergwandelen wilt. Wij zijn meerdere keren hier geweest en zijn erg enthousiast over deze plek , en de beheerders zijn attent en aardig. Montreux op fietsafstand en Geneve is ook een bezoek waard. Mail me als je meer info wilt.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 6Martin22-09-2011

Camping De La Piscine

Leuke vakantie gehad. Prachtige omgeving met veel bezienswaardigheden. De camping was voor ons dan niet meer als een overnachtingplaats gezien wij iedere dag op pad waren. Daar is deze camping dan ook geschikt voor. De camping is erg klein maar de plaatsen waren wel groot. Er is geen restaurant en geen speeltuin voor kinderen. Wel een groot zwembad direct naast de camping. Sanitaire gelegenheden waren smerig.

• 5Staat v/h sanitair

Met vrienden