We hebben een aantal aanbieders voor Werdenberg voor je op een rij gezet:

Reviews over Werdenberg

onbekende parel

arija,
    5-8-2013

Een minder bekende plaats en zeer verrassend mooi. Het wordt het kleinste stadje van Zwitserland genoemd. Locatie: ten Oosten van het Walenmeer, richting Rijn, bij Buchs aan de grens met Liechtenstein.

Werdenberg ligt aan een klein meertje en is een groep van 34 charmante huizen schilderachtig gelegen tegen een heuvel waarop een klein laatmiddeleeuws kasteel staat waar je alleen via een voetpad kunt komen langs de wijnranken. Het stadje is uniek in zijn middeleeuwse structuur, stijl en houten architectuur en lijkt wel een openluchtmuseum. Dat is het niet, er wonen mensen die alles goed verzorgen en tot leven brengen met mooie tuinen en enkele kunstgalerijen. De burcht en stad werden omringd door een stadsmuur, die grotendeels intact gebleven. De twee buitenste rijen van huizen werden ingebouwd in de muren zelf. De details aan en op de huizen en gevels zijn bijzonder mooi en boeiend. In een van de huizen is een museum en ook in het kasteel.

Gereisd met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Werdenberg scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews