Hotel Churfirsten

We hebben een aantal aanbieders voor Churfirsten voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Churfirsten in het Nederlands

Zeer Gemoedelijk!

Petra van Velde
17-6-2009

Een familie hotel, zeer gastvrij, iedereen super vriendelijk! Moet wel naar een gerenoveerde kamer vragen.

Gezellige Bistro met grote oven. Zeer uitgebreide kaart en goed eten! Vaste, vriendelijke staf personeel! Eenvoudig, gezellig hotel, zeker de moeite waard. Ligt aan het begin van de hoofdstraat, tegenover het station. De omgeving is prachtig!

Komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Churfirsten in Walenstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Churfirsten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Churfirsten scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.