Géén boekingskosten
ZwitserlandOost-ZwitserlandUnterterzenVakantieparken UnterterzenVakantiepark Walensee Apartments (Resort Walensee)

Vakantiepark Walensee Apartments (Resort Walensee)

ZwitserlandOost-ZwitserlandUnterterzen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Walensee Apartments (Resort Walensee) voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 26 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

26 Reviews over Walensee Apartments (Resort Walensee)

• 10Saad ALSHAHRANI03-07-2017

Fantastic place

Every thing is nice in this resort, really I would highly appreciated the all staff special Ms. Yasmen.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Werner04-03-2017

Mooi appertement en heerlijk geskied met kindern

Appartement was zeer ruim en luxe opgezet. Lift naar skigebied, begint naast het park. Ook een dagje naar Laax geweest. Skigebied van de Flumserberg bevat veel mooie rode pistes en geen wachtrijen bij de liftjes. Heerlijk geskied en lekker gegeten op de piste. Skipassen makkelijk kunnen regelen op park bij Intersport winkel.Mooi uitzicht over het meer en bergen. Kleine Spar supermarkt op loopafstand. Lidl en Aldi op 5km. Overdekte privé parkeerplaats voor auto. Prijzen in Zwitserland zijn stevig, maar daar krijg je wel heel veel moois voor terug. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 8Werner04-03-2017

Heerlijk geskied met de kinderen, ruim appartement

• 3tom27-06-2016

alles gesloten op het park

prima appartement. maar alles op het park is zelfs in juli gesloten, uitgestorven, bijna geen huisjes bezet.

• 1Activiteiten

Skying , snow , Flumserberg , Chruz , perfect place for family

• 10Eetgelegenheden
  • 8Leonie07-06-2015

Zeer mooie omgeving!

Wat een prachtige plaats! We zijn in juni 2015 geweest. Het was prachtig weer. Hierdoor konden we genieten van het water in de Walensee. We hebben twee kleine kinderen, 3 en 1 jaar. En ze hebben volop genoten. Een boottrip over de Walensee is erg leuk. Stap onderweg uit om ook de kleine dorpjes te zien. Die zijn wel erg klein, en vooral leuk om te wandelen. Helaas is het zwembad wel al een jaar dicht. Neem de gondel om de berg op te gaan. Appartement was zeer schoon!

• 7Activiteiten
  • 9Familie K06-06-2015

Fantastisch uitzicht!

Het was een heerlijke vakantie. Het uitzicht op de Walensee is prachtig. Het appartement is ruim en helemaal volledig ingericht, zelfs inclusief vaatwastabletten en toiletpapier. De Bollo Club was leuk voor een regenachtig middagje, het voetbalveld (asfalt) voor een zonnige middag. De pizza's in het restaurant waren ook prima! Het zwembad was helaas dicht tijdens onze vakantie.

Wij waren hier eind mei, het strandje, met voornamelijk keien, lag nog vol met takken. Duidelijk nog niet het seizoen.

• 9Lian05-09-2014

In een woord Geweldig!

Vakantie genoten op Resort Walensee. Geboekt via Walensee Apartments, op aanraden van vrienden die hier al eerder op vakantie waren geweest. (goedkoper en beter dan park van keten). Ontvangst zeer vriendelijk, appartementen schoon, luxe en van alle gemakken voorzien, omgeving geweldig!! Kortom we hebben genoten van een super vakantie en komen zeker in de winter terug om de Flumserberg ook met sneeuw te aanschouwen.

• 9kris22-03-2014

zeer goed in orde

Zeer mooi resort of park met klasse-appartementen. Wij hadden een 4L2 (4 personen, 2 verdiepingen / kleine 100 vierkante meter) mét uitzicht op het meer (meerprijs van 20 EUR per appartement). Zeer goed in orde : netjes, groot, alle confort (microgolf, oven, broodrooster, zelfs diepvriesvak). Dichtbij de skilift naar boven : 5 minuutjes stappen, met de skibotten (altijd wat lastig, maar zo warm je al wat op). De lift naar 1200 meter doet er ongeveer een 15 minuutjes over.

Enig minpuntje : sauna. Walensee resort gebruikt duidelijk een foto van een veel grotere sauna. In appartement 4L2 is het een erg kleine sauna (2 meter op 1 meter ongeveer). Erg klein dus. Daar kan je maximaal met 2 personen gelijktijdig in. De sauna warmt ook niet goed op door de te grote verluchtingsopening onderaan.

Maar er is ook een wellnesscomplex in het resort. 25 CHF per persoon. Maar zeer goed in orde. Vooral de biosauna is erg goed en populair. Gratis thee en fruit. Altijd aangenaam.

• 9Activiteiten
  • 9Horst Tappert22-12-2013

Een pareltje in Heidiland

Wij hebben afgelopen zomer via Walensee Apartments geboekt en zijn er nu weer voor een heerlijke kerstvakantie. In augustus hebben wij volop kunnen genieten van het mooie weer, het meer en de mooie omgeving waarin voor de actieve vakantieganger altijd wel iets leuks te doen is. Op de website van Walensee Apartments staat veel informatie over de omgeving. Deze 2 weken gaan wij lekker wintersporten op de Flumserberg. Het is echt ideaal dat je zo uit je appartement de gondel in kunt stappen. Het Resort is in de winter altijd goed met de auto bereikbaar, ook zonder sneeuwkettingen! Het boeken verliep ook nu weer erg soepel. Onze vragen werden snel beantwoord. Bij aankomst viel het ons gelijk op dat het appartement super schoon en goed onderhouden is. Nog beter dan afgelopen zomer. Alles ziet er nu helemaal pico bello uit. De Guest Service medewerker van Walensee Apartments beaamde dat de appartementen recent groot onderhoud hebben gehad. Wat ons betreft echt een aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Vakantiepark Walensee Apartments (Resort Walensee) info