Vakantiepark Walensee Apartments (Resort Walensee)

Vakantiepark
Weer vandaag4°-2°
Vakantiepark Walensee Apartments (Resort Walensee)

• Onderkomen9,4
  • Activiteiten8,8

23 reviews over Vakantiepark Walensee Apartments (Resort Walensee) in het Nederlands

• Activiteiten7

Appartement was zeer ruim en luxe opgezet. Lift naar skigebied, begint naast het park. Ook een dagje naar Laax geweest. Skigebied van de Flumserberg bevat veel mooie rode pistes en geen wachtrijen bij de liftjes. Heerlijk geskied en lekker gegeten op de piste. Skipassen makkelijk kunnen regelen op park bij Intersport winkel.Mooi uitzicht over het meer en bergen. Kleine Spar supermarkt op loopafstand. Lidl en Aldi op 5km. Overdekte privé parkeerplaats voor auto. Prijzen in Zwitserland zijn stevig, maar daar krijg je wel heel veel moois voor terug. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Activiteiten8

alles gesloten op het park

tom
27-6-2016
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

prima appartement. maar alles op het park is zelfs in juli gesloten, uitgestorven, bijna geen huisjes bezet.

Zeer mooie omgeving!

Leonie
7-6-2015
  • Activiteiten7

Wat een prachtige plaats! We zijn in juni 2015 geweest. Het was prachtig weer. Hierdoor konden we genieten van het water in de Walensee. We hebben twee kleine kinderen, 3 en 1 jaar. En ze hebben volop genoten. Een boottrip over de Walensee is erg leuk. Stap onderweg uit om ook de kleine dorpjes te zien. Die zijn wel erg klein, en vooral leuk om te wandelen. Helaas is het zwembad wel al een jaar dicht. Neem de gondel om de berg op te gaan. Appartement was zeer schoon!

Fantastisch uitzicht!

Familie K
6-6-2015
  • Activiteiten8

Het was een heerlijke vakantie. Het uitzicht op de Walensee is prachtig. Het appartement is ruim en helemaal volledig ingericht, zelfs inclusief vaatwastabletten en toiletpapier. De Bollo Club was leuk voor een regenachtig middagje, het voetbalveld (asfalt) voor een zonnige middag. De pizza's in het restaurant waren ook prima! Het zwembad was helaas dicht tijdens onze vakantie.

Wij waren hier eind mei, het strandje, met voornamelijk keien, lag nog vol met takken. Duidelijk nog niet het seizoen.

In een woord Geweldig!

Lian
5-9-2014
  • Activiteiten8

Vakantie genoten op Resort Walensee. Geboekt via Walensee Apartments, op aanraden van vrienden die hier al eerder op vakantie waren geweest. (goedkoper en beter dan park van keten).

Ontvangst zeer vriendelijk, appartementen schoon, luxe en van alle gemakken voorzien, omgeving geweldig!!

Kortom we hebben genoten van een super vakantie en komen zeker in de winter terug om de Flumserberg ook met sneeuw te aanschouwen.

zeer goed in orde

kris
22-3-2014
  • Activiteiten9

Zeer mooi resort of park met klasse-appartementen. Wij hadden een 4L2 (4 personen, 2 verdiepingen / kleine 100 vierkante meter) mét uitzicht op het meer (meerprijs van 20 EUR per appartement).

Zeer goed in orde : netjes, groot, alle confort (microgolf, oven, broodrooster, zelfs diepvriesvak).

Dichtbij de skilift naar boven : 5 minuutjes stappen, met de skibotten (altijd wat lastig, maar zo warm je al wat op). De lift naar 1200 meter doet er ongeveer een 15 minuutjes over.

Enig minpuntje : sauna. Walensee resort gebruikt duidelijk een foto van een veel grotere sauna. In appartement 4L2 is het een erg kleine sauna (2 meter op 1 meter ongeveer). Erg klein dus. Daar kan je maximaal met 2 personen gelijktijdig in. De sauna warmt ook niet goed op door de te grote verluchtingsopening onderaan.

Maar er is ook een wellnesscomplex in het resort. 25 CHF per persoon. Maar zeer goed in orde. Vooral de biosauna is erg goed en populair. Gratis thee en fruit. Altijd aangenaam.

Een pareltje in Heidiland

Horst Tappert
22-12-2013
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Wij hebben afgelopen zomer via Walensee Apartments geboekt en zijn er nu weer voor een heerlijke kerstvakantie.

In augustus hebben wij volop kunnen genieten van het mooie weer, het meer en de mooie omgeving waarin voor de actieve vakantieganger altijd wel iets leuks te doen is. Op de website van Walensee Apartments staat veel informatie over de omgeving.

Deze 2 weken gaan wij lekker wintersporten op de Flumserberg. Het is echt ideaal dat je zo uit je appartement de gondel in kunt stappen. Het Resort is in de winter altijd goed met de auto bereikbaar, ook zonder sneeuwkettingen!

Het boeken verliep ook nu weer erg soepel. Onze vragen werden snel beantwoord.

Bij aankomst viel het ons gelijk op dat het appartement super schoon en goed onderhouden is. Nog beter dan afgelopen zomer. Alles ziet er nu helemaal pico bello uit.

De Guest Service medewerker van Walensee Apartments beaamde dat de appartementen recent groot onderhoud hebben gehad. Wat ons betreft echt een aanrader!

Toplocatie!

B. van Geel
22-7-2013
  • Activiteiten9

Zeer luxe ingericht appartement, van alle gemakken voorzien. Zelf koken kan, maar ook uit eten in het restaurant op het resort. Appartementencomplex zeer goed bereikbaar vanuit Nederland, enkele kilometers van de snelweg, ook ideaal voor een lang weekend.

Complex pal aan de skigondel. Prima skigebied, met extra uitdaging als de Terza (Tourabfahrt) geopend is. Ook de snowboarders komen goed aan hun trekken.

Vriendelijk te woord gestaan. Mocht je niet willen skiën: Tourist-informatie net buiten het resort, tegenover de skigondel.

super de luxe ontspanningsoord

Victor
24-6-2013
  • Activiteiten9

Fantastische plek in minder bekend deel van Zwitserland. Heeft alles voor zomer en winter: aan een meer en vlak bij de skilift, vlak bij de snelweg, vlak bij de trein. 80 km van Zurich.

Appartementen liggen direct aan het meer: er zit geen weg of trein tussen. Uitzonderlijk voor Zwitserse begrippen.

Mooie, ruime, luxe appartementen. prima service.

Wij hadden een 4 persoonsappartement van maar liefst 110 m2 !

Gaan we vaker naar toe !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Walensee Apartments (Resort Walensee) in Unterterzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Walensee Apartments (Resort Walensee) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.