Vakantiepark Resort Walensee

• Onderkomen9,7
  • Activiteiten7,1

18 tips over Vakantiepark Resort Walensee

Jasper, 1-6-2015

Rij een keer over een bergpas heen. Fantastisch uitzicht met mooie natuur. Flüelapas (2300 meter hoogte) ligt op een uur rijden. Hier ligt vaak nog sneeuw als het op de bergen rondom het huisje al weg is.

Eind mei is de sneeuw verdwenen van de bergen rondom het park.

l_van_der_wal_1, 10-3-2015
Houd je van winkelen en is het slecht weer ga dan winkelen in de outlet in Landquart (30 minuten rijden) of het winkelcentrum in Sargans (is ook een COOP supermarkt). TIP: neem zoveel mogelijk boodschappen mee want de prijzen reizen de pan uit. 4 euro voor een zakje chips is geen uitzondering...
ingrid, 2-8-2014

op 2 uren rijden van,t park ligt de gelmerbahn aan de grimselpas.

een kabelspoorbaan stijl tegen de berg op en bovenaan wandelen om het grimselmeer (niet voor hele kleine kids geschikt denk ik door de steile paden en smalle rots paadjes) maar een erg mooie ervaring. kijk op google. tip..wel op tijd er zijn..zodat je boven genoeg tijd hebt voor de wandeling.erg mooi.

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Walensee voor je op een rij gezet:

Gwen, 26-9-2013
Met de gondel naar de Flumserberg en een rondvaart over de Walensee.
marc, 8-8-2013
Weesen, noemen zichzelf de revièra aan de Walensee. Meest toeristische stadje aan de walensee. Mooie Geissenweg, wandeling van 1 uur met onderwegen wat activiteiten voor de kinderen en prachtige uitzichten.
marc, 8-8-2013
Mooie uitstap naar Betlis (via Weesen). Van Weesen naar Betlis (2,7 km) kan je te voet of met de wagen via een zeer smal wegje, voor auto's geldt enkele richting, het ene kwartier van Weesen naar Betlis, het volgende kwartier andersom. In Betlis fijne wandeling van een half uurtje naar de waterval (behoort bij de 10 grootste watervallen ter wereld) 585m hoog.

K Hendrix, 6-8-2013
Bezoek eens het stadje Rapperswil aan de Zurichsee. Echt prachtig!
Monique, 18-3-2013
Er zijn geen winkels in de buurt om boodschappen te doen. Het hoog nodige is te koop in een Spar op 10 min. lopen en een Lidl op 20 min.rijafstand .
agnes, 26-2-2013
Wat moet je echt gedaan hebben tijdens de vakantie is een ritje op de slee naar beneden. Slee huren onder bij de gondel naar Prodalp. Wel een helm op, want het kan bijzonder hard gaan!
Maria69, 25-2-2013
Boeken via www.walenseeapartments.com is het voordeligst!

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Walensee voor je op een rij gezet: