Vakantiepark Resort Walensee

Erg genoten!

Jaap
24-1-2018
  • Activiteiten9

Mooi luxe en goed bijgehouden appartement in fraai park. Prima skigebied met veel mogelijkheden. Winkels en restaurants in de nabijheid. Met z'n allen een fijne vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

prima week!

Karin
6-8-2017
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Weet dat het zwembad gesloten is en op het park zelf is niet veel te doen. Maar....kom voor de omgeving (genoeg te doen, plus uitstap naar Zurich is een aanrader) het appartement is luxe en heerlijk om uit te rusten en vakantie te vieren. Wifi doet het goed (altijd een belangrijk punt met pubers), het water van de Walensee is heerlijk. En eindelijk niet alleen maar hollanders, maar leuke mix van nationaliteiten. Er misten wat zaken bij het keukengerei, dat werd a la minute geregeld, complimenten en zo hoort dat natuurlijk!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooi appartement in prachtig park.

Jeanine Koopmans
23-5-2017
  • Activiteiten9

Met man en drie kinderen een week in mei op het Resort Walensee vakantie gehouden. Prima naar ons zin gehad. Ruim, compleet ingericht luxe appartement gelegen in prachtig park aan het meer. Gewandeld, een boottocht over het meer en mooie tochten per auto gemaakt. Voldoende restaurants in nabije omgeving. Het meer was nu nog te koud om in te zwemmen. Tip: een half uurtje rijden naar het zwemparadijs Alpamare voor een hele dag zwemplezier. We komen beslist terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Walensee voor je op een rij gezet:

uitgestorven park,geen faciliteiten open.

Thea Keeren
16-5-2017
  • Onderkomen8
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8
  • Activiteiten1

houd je van prachtige natuur, mooie wandelingen, rust, en vind je het niet erg dat er niks te doen is op dit park, nou dan is het prima. Wij waren met 4 volwassen en 2 kleine kinderen daar en als er dan niets meer open is zoals een zwembad en een binnenspeeltuin daar word het al snel minder leuk. Vind je het fijn om te eten in een restaurant nou dan gaat dat daar ook niet meer , ook dicht. Dan word verhouding kwaliteit verblijf - prijs minimaal.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige omgeving in heerlijk appartement!

Theo de Winter
10-4-2017
  • Activiteiten8

Heerlijke vakantie gehad en lekker gewandeld en gefietst met het gezin. Top locatie en een rijk uitgerust appartement.

Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Top accommodatie heerlijke bestemming.

Henk Driessen
8-2-2017
  • Activiteiten9

Het ontbrak ons aan niets. Mooi appartement met veel ruimte, 3 slaapkamers en 2 badkamers. Ideaal lopend naar de ski lift en dan met een overstap naar ruim 2000 meter. Het ski gebied is voor ieder wat wils. Boodschappen kunnen gedaan worden net buiten Walenstadt. Hier is een Lidl en een Aldi.

Door alles wat wij gezien hebben komen we hier zeker nog een keer terug in de zomer.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Heerlijke wintersportvakantie in Resort Walensee

Louisa
18-1-2017
  • Onderkomen9

Wij hadden een ruim en luxe appartement voor 6 personen. De faciliteiten op het resort als restaurant en zwembad waren gesloten maar die hebben wij niet gemist. De Intersport op het resort was wel open. Skilift op loopafstand, grote supermarkten op15 autominuten. De receptie was geopend met vriendelijke dames. De receptie verzorgde ook de broodjesservice. Wij hebben het appartement direct geboekt bij de Nederlandse eigenaar met wie wij een prettig contact hebben gehad bij de boeking en verdere vragen die wij hadden. De bedden waren prima en bij aankomst opgemaakt. Kortom wij hebben een heerlijke wintersportvakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg naar ons zin gehad.

Henk van Dijke
17-1-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

We zijn met een bevriend echtpaar een midweek naar het resort Walensee geweest. Ruim en luxe ingericht 6-persoons appartement. Erg schoon. Goede bedden. Rustige ligging in een prachtig park. Gewandeld en gefietst (gehuurd op het park) in een mooie omgeving. Tweemaal gegeten in leuke restaurants. Wel iets duurder dan in Nederland. Boodschappen in de nabijheid gelegen Lidl en Aldi. Hier zijn de prijzen gelijk als in Nederland. We zien terug op een fijne tijd en hebben het erg naar onze zin gehad. Nog lang niet uitgekeken op deze prachtige omgeving, we komen zeker terug!

Gereisd Met vrienden in oktober 2016

Een fantastische week gehad !

Erica van der Plas
16-1-2017
  • Onderkomen10

Alles was erg goed. Uiterst vriendelijke ontvangst. Een keurig schoon, ruim en gezellig appartement waarin alles aanwezig was. Goede bedden, rustige ligging in een mooi groot park. Ook met skiën hebben we met z'n allen veel plezier gehad. Flumserberg heeft een mooi skigebied voor de geoefende en minder geoefende onder ons.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Prachtige ligging, mooie accomodaties maar......

Tdr
10-9-2016
  • Activiteiten8

De ligging van het resort is prachtig. De accomodaties zien er keurig en luxe uit. Mooi resort om te zien met goede uitstraling. Er zijn alleen zeer veel en luidruchtige Arabieren. Dit overschaduwt al het mooie van het resort. Restaurant, Grand Café en zwembad zijn al gesloten. Landal staat op het punt om te vertrekken en dat is merkbaar. De verhuurder van Walensee Apartments lijkt met Arabieren een mooie melkkoe te hebben gevonden. Veel kinderen, vrouwen in allerlei gewaden en telefonerende mannen in luidruchtig Arabisch. De gastvrouw van Walensee Apartments lijkt fietsend en bellend al haar Arabische gasten welkom te heten en geen kantoor te hebben. Er staan veel woningen en appartementen te koop. Teken aan de wand denk ik. De spoorlijn hebben we weinig last van en van de minimarkt is niks over. Advies: Probeer wat anders te vinden als je hier geboekt hebt en ga met Landal in gesprek. Helaas kwamen wij hier pas achter op het moment dat we onze vakantie in Resort Walensee gingen beginnen. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • WatersportDuiken, Kanoën, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Resort Walensee in Unterterzen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Resort Walensee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.