We hebben een aantal aanbieders voor Unterterzen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Unterterzen voor je op een rij gezet:

Reviews over Unterterzen

Rustig en op zijn Zwitsers gemutlig

anoniem
    20-3-2013

Verwacht geen bijzondere zaken hier. In deze omgeving moet je komen als je van het mooie van de natuur houdt.Graag uitstapjes maakt met trein en auto en boot.Davos en Chur dicht bij. Zeer goed en zonder files vanuit de Benelux te bereiken.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige ligging, goed startpunt voor omgeving.

sabinekroon1981
    7-3-2013

Unterterzen is een klein dorp aan een prachtig meer. Gondel naar de Flumserberg ligt midden in het dorp, vijf autominuten van de rijksweg en een treinstation naar alle bezienswaardigheden in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

prima appartementencomplex

vanhalendierick
    7-1-2011

complex ligt tussen Walensee en spoor in, 's winters heb je hier weinig last van . De normale treinen zie je vanuit binnen wel maar hoor je nauwelijks maar de goederentreinen hoor je binnen wel denderen. Maar alles is nog acceptabel maar voor de zomerdag met ramen open kan dit alleen maar geluidsoverlast met zich meebrengen!!!!! Prima verbinding met kabelbaan op loopafstand met de Flumserberg. Restaurant ziet er gezellig, eerste avond dat we er waren volgeboekt, we hadden gelukkig gereserveerd. Lekkere pizza gegeten. Zwembad op rustig moment bezocht, jammer dat de omkleedruimte/gang erg vies was, er stond ook geen trekker of zo om e.e.a. even schoon te maken. Jammer. Niets gemerkt van kinderactiviteiten ook al hadden wij met kinderen hier vakantie. Appartement prima uitgerust, complete keuken en schoon. We zijn gaan eten bij hotel/restaurant Christhofen in Walenstadt tengenover station. Prima eten en vriendelijk personeel. Heerlijke kaasfondue gegegeten

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Aanrader voor jong en oud

Wies
    21-5-2009

Een heel levendig plaatsje. Veel leuke terrasjes en goeie restaurants en gezellig uitgaansleven. Goeie verbinding (trein) met omliggende plaatsen. Mooie boulevard..langs het meer,fijn zandstrand..goed wandelgebied. Een echtte aanrader voor m.n. de jeugd volop vertier..en ook voor 50+

Gereisd Met vrienden in mei 2009
Unterterzen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 26 reviews