Hotel Einstein

Hotel Einstein

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Einstein voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Einstein in het Nederlands

gewoon fantastisch

lutgart moortgat
1-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

het hotel ligt vlakbij de kathedraal en de stiftbibliotheek ( UNESCO werelderfgoed )

Mooie kamers , uitstekende service , zeer uitgebreid ontbijtbuffet met alles wat je maar wil

Michael Vogt, General Manager, 17-10-2016

Beste gast,

Met vriendelijke groet,

Michael Vogt

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Einstein in St. Gallen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Einstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Einstein scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.