Hotel Anker

1 review over Hotel Anker in het Nederlands

Goed gelegen eenvoudig toeristenhotel

Frank
21-5-2009

Erg gunstig direct tegenover het station gelegen, in het 'levendige' gedeelte van Romanshorn. Leuk klein teoeristen stadje aan de bodensee, met veerboot naar Duistland (friedrichshaven).

Kamer die ik had (1persoons) was typisch voor een eenvoudig toeristen hotel: gamma kasten, in elkaar geknustselde TV, klein kookblok met koelkast, en een standard tafel die denk ik als buro dienst moest doen. Oud tapijt op de grond. Vrij klein.

Verder niks mis mee en schoon.

Belangrijkste gebrek vond ik echter dat er geen internet was.

Je kan er ook met Euro's betalen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anker in Romanshorn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Anker scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.