Hotel Hirschen Rapperswil Jona

1 review over Hotel Hirschen Rapperswil Jona in het Nederlands

Zakelijk

Ligging is perfect, dicht bij treinstation en aan de markt die weer grenst aan het meer van Zurich.

Keurig schoon en goed onderhouden hotel. Ontbijt niet bijzonder.

Onder het hotel is een MacDonalds gevestigd, daar heb je echter totaal geen last van.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hirschen Rapperswil Jona in Rapperswil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hirschen Rapperswil Jona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.