Camping Fischerhaus

Laatste review

Fantastische camping.

Jan,
18-8-2015

Wij werden zeer goed ontvangen, hadden panne met onze startbatterij en de eigenaar bood ons onmiddellijk hulp aan met een startbooster. Is centraal gelegen aan de Bodensee. Het is 20 minuten stappen en 7min fietsen van Kontanz. Het is een mooie, verzorgde en een zeer rustige camping en wij hebben goed geslapen. De eigenaars hebben heel wat energie geuit naar de kinderspeeltuin toe. s' Avonds is er een publieke BBQ ter beschikking, heel gezellig samen met anderen. Is een aanrader voor zowel gezinnen als doortrekkers.

4 reviews over Camping Fischerhaus in het Nederlands

Fantastische camping.

Jan
18-8-2015

als sardientjes in een blikje

anja
26-7-2013

deze camping ligt wel mooi aan het water en dicht bij de stad en het fantastisch openluchtzwembad maar de plaatsen zijn zo klein en het was er zo druk ( half juli). Er was echt geen ogenblikje stilte; door de overvloed aan kleine kinderen en de veel te kleine standplaatsen voelden we ons echt als sardientjes in een blikje, zij aan zij gestapeld om zoveel mogelijk plaatsen te creëren op een hele kleine ruimte. Een keer was echt wel genoeg voor ons. Ook de campingwinkel was enorm duur, maar dat kun je vermijden door naar de lidl te gaan maar toch het waren dure pistolets 's morgen van 1.50€/stuk.

Super leuke camping

N.J. Stroombergen
31-7-2012

Keurig nette camping aan de Bodensee met hele vriendelijke behulpzame campingleiding.

Wij stonden helaas op bijna het laagste punt van de camping met als gevolg dat bij een langdurige regenbui al het water richting onze vouwwagen stroomde en zodoende het water in onze voortent stond.

Eén van de campingmedewerkers liep de volgende dag langs onze vouwwagen en zag dat wij problemen hadden gehad. Een kwartier later stond hij met een kruiwagen met zand bij ons om een "dijk" langs de kant van het pad te maken zodat wij geen overlast mer zouden hebben.

De douches en de toiletten zijn keurig netjes en brandschoon.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de campingwinkel omdat je een kleine 10 minuten rijden met de auto boodschappen kon doen in Konstanz in Duitsland..

Je krijgt bij het inchecken bij de receptie gratis toegangskaarten voor het keurig nette naastgelegen zwembad.

Al met al hebben wij twee weken op deze camping met onze vouwwagen gestaan en hebben het goed naar ons zin gehad.

vriendelijke, gemoedelijke camping

familie Wagenaar
23-8-2010

Camping Fischerhausen is zeker de moeite waard voor bijvoorbeeld als tussencamping. Zeer vriendelijke benadering en het sanitair is helemaal prima voor elkaar. Ook rusttijden worden goed in acht genomen, hiermee moet je wel met name 's middags rekening houden voor het geval je de auto nodig hebt tussen 12 en 14.00 uur, zorg dan dat deze buiten de poort staat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fischerhaus in Kreuzlingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fischerhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.