7GoedScore uit 6 reviews

Promenadenstrasse 52 , CH-8280

Wat zeggen bezoekers over

Fischerhaus

7GoedScore uit 6 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

6 reviews

Fantastische camping.
Door Jan op 18-08-2015
Gereisd met partner

Wij werden zeer goed ontvangen, hadden panne met onze startbatterij en de eigenaar bood ons onmiddellijk hulp aan met een startbooster. Is centraal gelegen aan de Bodensee. Het is 20 minuten stappen en 7min fietsen van Kontanz. Het is een mooie, verzorgde en een zeer rustige camping en wij hebben goed geslapen. De eigenaars hebben heel wat energie geuit naar de kinderspeeltuin toe. s' Avonds is er een publieke BBQ ter beschikking, heel gezellig samen met anderen. Is een aanrader voor zowel gezinnen als doortrekkers.

Sehr Freundlich
Door Bissegger op 29-05-2014
Gereisd met jonge kinderen

Dieser Camping Platz ist nur zu empfehlen, super Lage direkt am Radweg , am Schwimmbad und super Einkaufsmöglichkeiten da der Migros sehr nahe liegt! Uns hat es sehr gefallen,

Enttäuschender Aufenthalt
Door Sebastian op 25-05-2014
Gereisd met partner

Obwohl der Campingplatz wunderschön am See gelegen ist und ein Restaurant mit grossem Aussenplatz bietet, war unser Aufenthalt sehr enttäuschend. Zum einen hämmerte die ganze Nach Musik aus einem Club in der Nachbarschaft. Der Platz wird zudem von 22-07 Uhr wie auch von 12-14 Uhr abgesperrt, somit kann man während dieser Zeit mit dem PKW nicht auf oder vom Platz gelangen (daher ist draussen parkieren zu empfehlen). Zu guter Letzt wurden wir beim auschecken am Morgen zuerst 20 Minuten lang ignoriert und danach schroff abgewiesen, obwohl Personal anwesend und es auch keine Ruhezeit mehr war - offizielle Öffnungszeiten waren nirgends bei der Reception ersichtlich (nebst der Erwartung, dass gute Gastgeber immer für den Gast da sein sollten). Man sagte uns, wir sollten gefälligst eine Stunde später wieder kommen. Völlig perplex und geschockt ab dieser Behandlung haben wir das Geld hinterlegt und sind gegangen.

als sardientjes in een blikje
Door anja op 26-07-2013
Gereisd met jonge kinderen

deze camping ligt wel mooi aan het water en dicht bij de stad en het fantastisch openluchtzwembad maar de plaatsen zijn zo klein en het was er zo druk ( half juli). Er was echt geen ogenblikje stilte; door de overvloed aan kleine kinderen en de veel te kleine standplaatsen voelden we ons echt als sardientjes in een blikje, zij aan zij gestapeld om zoveel mogelijk plaatsen te creëren op een hele kleine ruimte. Een keer was echt wel genoeg voor ons. Ook de campingwinkel was enorm duur, maar dat kun je vermijden door naar de lidl te gaan maar toch het waren dure pistolets 's morgen van 1.50€/stuk.

Super leuke camping
Door N.J. Stroombergen op 31-07-2012
Gereisd met vrienden

Keurig nette camping aan de Bodensee met hele vriendelijke behulpzame campingleiding. Wij stonden helaas op bijna het laagste punt van de camping met als gevolg dat bij een langdurige regenbui al het water richting onze vouwwagen stroomde en zodoende het water in onze voortent stond. Eén van de campingmedewerkers liep de volgende dag langs onze vouwwagen en zag dat wij problemen hadden gehad. Een kwartier later stond hij met een kruiwagen met zand bij ons om een "dijk" langs de kant van het pad te maken zodat wij geen overlast mer zouden hebben. De douches en de toiletten zijn keurig netjes en brandschoon. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de campingwinkel omdat je een kleine 10 minuten rijden met de auto boodschappen kon doen in Konstanz in Duitsland.. Je krijgt bij het inchecken bij de receptie gratis toegangskaarten voor het keurig nette naastgelegen zwembad. Al met al hebben wij twee weken op deze camping met onze vouwwagen gestaan en hebben het goed naar ons zin gehad.

vriendelijke, gemoedelijke camping
Door familie Wagenaar op 23-08-2010
Gereisd met jonge kinderen

Camping Fischerhausen is zeker de moeite waard voor bijvoorbeeld als tussencamping. Zeer vriendelijke benadering en het sanitair is helemaal prima voor elkaar. Ook rusttijden worden goed in acht genomen, hiermee moet je wel met name 's middags rekening houden voor het geval je de auto nodig hebt tussen 12 en 14.00 uur, zorg dan dat deze buiten de poort staat.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.